بازگشت ساعات اداری به روال قبل از 10 خرداد ، کاهش آمار روزانه فوتی های کرونایی به کمتر از 8 نفر در تهران

به گزارش دوست بلاگ، استاندار تهران با اشاره به این که ساعت کاری از ساعت 7:30 تا 14:30 خواهد بود از بازگشت ساعات اداری به روال قبل از 10 خردادماه اطلاع داد.

بازگشت ساعات اداری به روال قبل از 10 خرداد ، کاهش آمار روزانه فوتی های کرونایی به کمتر از 8 نفر در تهران

به گزارش خبرنگاران ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به شرایط فعالیت ادارات گفت: طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا از 10 خرداد ماه روال کار دستگاه های اداری به حالت قبل برمی گردد و ساعت کاری از ساعت 7 و نیم تا 14:30 خواهد بود.

وی ادامه داد: کسانی که بیماری زمینه ای دارند، می توانند از ظرفیت دورکاری استفاده نمایند تا ضمن حفظ سلامتی فرایند خدمت رسانی به مردم تسهیل گردد.

استاندار تهران در خصوص فعالیت موزه ها اعلام کرد: موزه ها از فردا با رعایت پروتکل های بهداشتی باز هستند. در خصوص اماکن مذهبی مثل حرم عبدالعظیم حسنی(ع) بعد از عید فطر از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب باز خواهد بود.

محسنی بندپی همچنین ادامه داد: شرایط فعالیت آژانس های مسافربری و پایان محدودیت فعالیت پاساژها در کمیته انتظامی مقابله با کرونا آنالیز و اعلام می گردد.

وی توضیح داد: مدافعان سلامتی که در بیمارستان ها در دوره شیوع کرونا به رحمت خدا رفته اند بر اساس مصوبه ستاد ملی شهید خدمت تلقی می شوند و در هر استان کمیته استانی لیست این افراد را به ستاد ملی ارائه می دهد.

استاندار تهران در خصوص شرایط جاده های استان گفت: با توجه به این که برخی از استان ها سفید اعلام شده میل به سفر افزایش پیدا نموده و جاده های منتهی به شمال کشور ترافیک سنگین گزارش شده است البته توصیه این بود که مردم به سفر نفرایند اما اکنون لازم است که پروتکل های بهداشتی و بهداشت فردی را رعایت نمایند.

محسنی بندپی سپس در پایان تاکید نمود: اکنون مدیریت بیماری کرونا را در تهران شاهد هستیم و روزانه کمتر از 8 نفر فوتی داریم و باید کوشش کنیم تا با رعایت نکات بهداشتی مجدداً دچار مشکل نشویم.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5181

به "بازگشت ساعات اداری به روال قبل از 10 خرداد ، کاهش آمار روزانه فوتی های کرونایی به کمتر از 8 نفر در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت ساعات اداری به روال قبل از 10 خرداد ، کاهش آمار روزانه فوتی های کرونایی به کمتر از 8 نفر در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید