ایجاد کمپین تامین تجهیزات پزشکی در فارس، دستگاه تنفسی مهمترین نیاز

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/فارس طی هفته های اخیر مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس با ایجاد کمپینی از شهروندان درخواست کرد که هر نفر با اهدای 5 هزار تومان در تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی مشارکت کنند.

ایجاد کمپین تامین تجهیزات پزشکی در فارس، دستگاه تنفسی مهمترین نیاز

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس با اشاره به همراهی خوب نیک اندیشان در این استان، تشکیل کمپین حمایتی برای خرید تجهیزات پزشکی را اقدامی برای رفع نیاز مراکز درمانی به تجهیزاتی نظیر دستگاه تنفس مصنوعی دانست.

دکتر علی اکبر رامجردی گفت: نیکوکاران در فارس از روزهای نخست شیوع کروناویروس، همراهی خود را برای تأمین تجهیزات محافظتی آغاز کردند.

او با اشاره به اینکه هم اینک بیشترین نیاز مراکز درمانی دستگاه تنفس مصنوعی است، هزینه هر یک دستگاه را حدود 150 میلیون تومان اعلام و گفت: با همراهی خیرین، شورای عالی خیریه فارس، بیمارستان مادر و کودک، کارخانه های رامک، آُه و شیرین صمغ، تعداد هفت دستگاه تنفس مصنوعی خریداری شده است.

رامجردی ارزش این کالاها را حدود 12 میلیارد ریال اعلام و اضافه نمود: راه اندازی کمپین مردمی برای تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی و مشارکت شهروندان می تواند به رفع این نیاز کمک کند بدون اینکه به لحاظ مالی افراد در فشار قرار بگیرند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: شماره حساب 240147145 و شماره کارت 5894 - 6370 - 0004 - 4799 بانک رفاه به نام این مجمع آماده دریافت کمک های نیک اندیشان است.

به گزارش خبرنگاران، هر یک از شهروندان می توانند کمک های مالی خود را به هر میزان و با هدف تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی، به این کمپین اهداء کرده و در راستا مهار کروناویروس همراه شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4406

به "ایجاد کمپین تامین تجهیزات پزشکی در فارس، دستگاه تنفسی مهمترین نیاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد کمپین تامین تجهیزات پزشکی در فارس، دستگاه تنفسی مهمترین نیاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید