اپلیکیشن های هندی به نبرد اخبار جعلی کرونا می فرایند

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، اپلیکیشن های یادشده که بر مبنای زبان و گویش ها و سبک زندگی و آداب محلی هر ایالت متفاوت بوده و شخصی سازی شده اند جدیدترین آمار و اطلاعات صحیح را در خصوص ویروس کرونا در اختیار کاربران قرار می دهند.

اپلیکیشن های هندی به نبرد اخبار جعلی کرونا می فرایند

مقامات هندی هدف از این اقدام را انتشار سریع اطلاعات موثق در ارتباط با ویروس کرونا اعلام نموده اند. یکی از پیروز ترین این اپلیکیشن ها در ایالت میزورام هند راه اندازی شده که در شمال شرق این کشور واقع است. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هند در این زمینه با مقامات محلی در هر ایالت همکاری می نماید.

اپلیکیشن های یادشده به مدیران محلی، کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی، نیروهای داوطلب در سطوح مختلف و افراد تصمیم گیر در حوزه کرونا یاری می نماید تا از تصمیمات غلط، شتاب زده و مبتنی بر هیجان و داده های دروغ پرهیز نمایند. در این اپلیکیشن علاوه بر آمار محلی در خصوص افراد بیمار شده و قرنطینه شده در نقاط مختلف هند، آمار و اطلاعات جهانی در خصوص بیماری کرونا نیز در دسترس است.

در بعضی ایالت های هند که بیشتر مردم کشاورز بوده و در نقاط دوردست زندگی می نمایند، اپلیکیشن های امدادرسان کرونا امکان ارتباط مستقیم با مسئولان در سطوح ملی و محلی برای طرح سوال و دریافت یاری را فراهم می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4356

به "اپلیکیشن های هندی به نبرد اخبار جعلی کرونا می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن های هندی به نبرد اخبار جعلی کرونا می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید