اهمیت نورپردازی در پذیرایی و محل کار

به گزارش دوست بلاگ، یکی از مهم ترین قسمت ها در بازسازی ساختمان ، رنگ آمیزی و نورپردازی می باشد که در زیبایی و دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی را ایفا می نماید. یک شرکت بازسازی ساختمان با استفاده از دانش خود در زمینه نورپردازی می تواند بسیاری از عیوب ساختمان را بپوشاند و یا نکات مثبت در ساختمان را از طریق نورپردازی پر رنگ تر به نمایش بگذارد.

اهمیت نورپردازی در پذیرایی و محل کار

برای دکوراسیون داخلی پذیرایی پس از بازسازی ساختمان اگر از رنگ های سرد استفاده نمایید می توانید فضا را عظیم تر از انچه هست به نمایش بگذارید. رنگ هایی که در طبیعت هستند مانند آبی و سبز گزینه های مناسبی برای استفاده در پذیرایی می باشند. اگر فضایی که در اختیار دارید کوچک می باشد می توانید از کفپوش های روشن برای آن استفاده نمایید. همچنین براق بودن کفپوش نیز باعث می گردد تا فضا عظیم به نظر بیاید. انتخاب مبلمان نیز باید بر اساس رنگ در و دیوار انجام گردد و چنانچه از رنگ های سرد برای پذیرایی استفاده کرده اید بهترین رنگ برای مبلمان طوسی، کرم، سفید و یا مشکی می باشد.

عمق دادن به فضا با استفاده از یک طیف رنگ برای فضای کوچک

در صورتی که از یک طیف رنگ تک رنگ برای دکوراسیون داخلی پذیرایی استفاده نمایید فضا عظیم تر به نظر خواهد آمد برای مثال اگر از رنگ آبی روشن، آبی تیره و رنگی مابین این رنگ ها استفاده نمایید می توانید به فضا عمق داده و به این ترتیب کوچکی فضا را جبران نمایید. برای مثال می توانید پذیرایی را به شکل راه راه تیره و روشن رنگ نمایید و یا دیوار را با یک رنگ و دیوارهای دیگر را با رنگی در همان طیف رنگی بپوشانید. یا می توانید اگر دیوار ها را با یک رنگ رنگ آمیزی کرده اید، مبلمان را کمی تیره تر یا کمی روشن تر انتخاب نمایید تا عمق در فضای پذیرایی ایجاد گردد. یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای ایجاد عمق استفاده نمایید رنگ کردن دیوار با یک رنگ و استفاده از تابلوهایی با رنگ تیره تر و یا روشن تر از رنگ دیوار می باشد

استفاده از رنگ گرم برای فضای عظیم

پس از انجام تعمیرات ساختمان و بازسازی ساختمان اگر فضایی عظیم در اختیار دارید می توانید با استفاده از رنگ های گرم فضا را صمیمی تر به نمایش بگذارید. استفاده از رنگ های سرد برای فضای عظیم در دگوراسیون داخلی می تواند فضا را سرد و بی روح کند. بنابراین برای چنین فضایی بهترین راه استفاده از سایه روشن رنگ هایی مانند زردو نارنجی و قرمز استفاده نمایید.

رنگ آمیزی اتاق کار در دکوراسیون داخلی

کارشناس دکوراسیون داخلی با توجه به دانشی که در این زمینه دارد می تواد در محیط کار از رنگ هایی استفاده نماید تا انگیزه و خلاقیت کارمندان را افزایش دهد. بنابراین پس از بازسازی ساختمان اداری می توانید با استفاده از رنگ آمیزی مناسب محیطی آرام همراه با خلاقیت را برای کارمندان ایجاد نمایید. رنگ آمیزی اتاق کار بر اساس نوع فضایی که در اختیار دارید متفاوت می باشد. برای مثال اگر اتاق کار فضایی کم دارد بهترین کار برای دکوراسیون داخلی آن استفاده از رنگ های روشن می باشد تا فضا به نظر عظیم تر بیاید. اگر هم فضای اتاق سرد و بی روح است می توانید از رنگ های گرم برای برطرف این عیب استفاده نمایید. یکی از گزینه های مناسب برای دکوراسیون داخلی اتاق کار استفاده از چوب و رنگ های چوبی می باشد زیرا طبیعی بودن این عنصر باعث می گردد تا در محیط حس پویایی و گرمی ایجاد گردد. استفاده از چوب در بازسازی ساختمان و همچنین در دکوراسیون علاوه بر اینکه ایجاد گرمی می نماید سالم بوده و در صورت نگهداری مناسب از آن می توانید برای مدت های طولانی از آن استفاده نمایید.

منبع: هیرادانا
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6964

به "اهمیت نورپردازی در پذیرایی و محل کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت نورپردازی در پذیرایی و محل کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید