اقدام جدید دانشگاه تهران برای تداوم فعالیت ها در تعطیلی، گزارش نهایی هیات ملی سیلاب ها مجازی اعلام می گردد

به گزارش دوست بلاگ، مسئولان دانشگاه تهران در کوشش برای تداوم برنامه ها در شرایط موجود با حفظ سلامت افراد، برنامه رسانه ای رئیس دانشگاه برای ارائه گزارش نهایی هیات ملی سیلاب ها را به وسیله ارتباط اینترنتی ترتیب داده اند.

اقدام جدید دانشگاه تهران برای تداوم فعالیت ها در تعطیلی، گزارش نهایی هیات ملی سیلاب ها مجازی اعلام می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا در کشور منجر به تعطیلی مراکز آموزشی از جمله دانشگاه ها و مدارس شده است و فعالیت آموزشی در بسیاری از دانشگاه ها به صورت مجازی پیگیری می گردد.

اما در همین زمان فعالیت دیگر بخش های دانشگاه ها از جمله بخش اداری برقرار است.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم در بخش نامه ای دانشگاه ها را از برگزاری مراسم هایی که منجر به ایجاد تجمع گردد منع نموده است.

اما امروز در حالی که فعالیت بخش اداری دانشگاه تهران همچنان برقرار است، مسئولان این دانشگاه در اقدامی جدید برای تداوم برگزاری برنامه ها کوشش نموده اند و با توجه به شرایط موجود برای حفظ بیشتر سلامت افراد، این بار برنامه رسانه ای رئیس این دانشگاه را به صورت مجازی و به وسیله ارتباط اینترنتی بر بستر سامانه مجازی دانشگاه ترتیب داده اند.

به این ترتیب قرار است گزارش نهایی هیات ملی سیلاب ها توسط محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران و رئیس هیات ویژه آنالیز سیلاب ها به جامعه و رسانه ها ارائه گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3924

به "اقدام جدید دانشگاه تهران برای تداوم فعالیت ها در تعطیلی، گزارش نهایی هیات ملی سیلاب ها مجازی اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام جدید دانشگاه تهران برای تداوم فعالیت ها در تعطیلی، گزارش نهایی هیات ملی سیلاب ها مجازی اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید