اعلام برنامه جدید فدراسیون جهانی کاراته در راستا کسب سهمیه المپیک

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، پس از تعویق بازی های المپیک توکیو 2020 که به دلیل شیوع بیماری کرونا و اعلام کمیته بین المللی المپیک صورت گرفت، فدراسیون جهانی کاراته در سیستم المپیک رقابت های کاراته در بازی های المپیک تجدید نظر کرده است.

اعلام برنامه جدید فدراسیون جهانی کاراته در راستا کسب سهمیه المپیک

تعویق یک مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در مراکش و مسابقات قهرمانی اروپا در باکوی آذربایجان و رقابتهای نهایی کسب سهمیه در پاریس که همه به دلیل شیوع ویروس کووید -19 انجام شد، فدراسیون جهانی سیستم کسب سهمیه را بررسی و در نهایت اصلاحیه رقابتهای کسب سهمیه را گفت.

در این خبر که روی خروجی سایت فدراسیون جهانی قرار گرفته اعلام شده که پس از لغو این رقابتها، معرفی چهار نفر برتر هر وزن برای حضور در بازی های المپیک 2020 صورت گرفت و پس از تعویق یک ساله بازی ها، در نهایت با حفظ ماهیت سیستم کسب سهمیه تعداد مشابهی مسابقات جایگزین تورنمنت های لغو شده، شد.

بر همین اساس مسابقات کاراته قهرمانی 2020 اروپا پس از لغو در باکو، سال 2021 به میزبانی سوئد در گوتنبرگ برگزار خواهد شد. لیگ جهانی کاراته وان مراکش در سال 2021 هم جایگزین رقابتهای لغو شده در سال 2020 خواهد شد. برنامه مرحله نهایی مسابقات کسب سهمیه که در پی آن در هر بخش از رقابتهای کاتا و کومیته سه نفر برتر به صورت مستقیم جواز حضور در المپیک را کسب می کنند، نیز در مرحله بعد اعلام خواهد شد. البته در این مطلب آمده است که در صورت لغو هر کدام از این رقابتها، تورنمنت جدید جایگزین خواهد شد.

برنامه کسب سهمیه ماه می 2021 به اتمام می رسد و تعداد نفرات و اوزان برای حضور در بازی های المپیک هیچ تغییری نسبت به قبل نداشته است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5084

به "اعلام برنامه جدید فدراسیون جهانی کاراته در راستا کسب سهمیه المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه جدید فدراسیون جهانی کاراته در راستا کسب سهمیه المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید