اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد مرکزی

به گزارش دوست بلاگ، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: همزمان با دهه فجر، 500 فقره وام کارگشایی با مجموع اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان پرداخت می گردد.

اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد مرکزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، قنبر موسی نژاد اضافه نمود: اعطای تسهیلات قرض الحسنه از اقدامات کمیته امداد در عرصه خدمت رسانی به نیازمندان است. پرداخت وام قرض الحسنه از یک سو سبب حفظ کرامت انسانی، تقویت روحیه اعتماد به نفس، احیا و ترویج سنت خداپسندانه قرض الحسنه در سطح جامعه و از سوی دیگر یاری به برطرف محرومیت از خانواده های مستضعف و اجرای عدالت اجتماعی و نتیجه توانمند سازی اقشار آسیب پذیر جامعه می گردد.

وی در ادامه باارائه گزارشی از عملکرد 10 ماهه صندوق امداد اعلام کرد: صندوق قرض الحسنه امداد استان مرکزی در 10 ماهه امسال تعداد 3 هزار و 970 فقره وام قرض الحسنه به خانواده های تحت حمایت با اعتبار 21 میلیارد و 885 میلیون تومان پرداخت نموده است.

موسی نژاد تاکید نمود: این تعداد وام قرض الحسنه برای یاری به ازدواج، هزینه های درمان، تحصیل، مسکن، اشتغال و ودیعه مسکن مددجویان پرداخت شده است. از این تعداد وام پرداخت شده 267 مورد وام اشتغال، 2 هزار و248 مورد وام کارگشایی، 156 مورد وام ودیعه مسکن، 419 مورد تسهیلات یاری به سیل زدگان و 880 مورد تسهیلات مسکن (خرید و تعمیرات) بوده که نسبت به سال قبل، رشد قابل توجهی داشته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3105

به "اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید