اطلاعیه آموزش و پرورش درباره صدور رای دادگاه یکی از کانال های پیغام رسان های خارجی

به گزارش دوست بلاگ، تهران (پانا) - وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای درباره صدور رای دادگاه یکی از کانال های پیغام رسان های خارجی، صادر کرد.

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره صدور رای دادگاه یکی از کانال های پیغام رسان های خارجی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،‫ این وزارتخانه ضمن ارج نهادن به مقام شامخ معلم و توجه به صندلی رفیع اجتماعی این حرفه، اطلاعیه ای درباره صدور رای دادگاه یکی از کانال های پیغام رسان های خارجی صادر کرد.

متن اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش به توضیح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

نظر به رسیدگی قضایی به شکایت وزارت آموزش و پرورش علیه مدیر یکی از کانال های پیغام رسان های خارجی به اتهام نشر اکاذیب، توهین و هتک حرمت و نقض حریم نظام تعلیم و تربیت و خروج از دایره نقد منصفانه و همچنین ایجاد شبهات و فرافکنی در جامعه فرهنگیان، مدیر این کانال در یک راستا کاملا حقوقی و قانونی در محکمه صالحه قضایی محکوم شناخته شد.

با این وجود، وزارت آموزش و پرورش ضمن اعتقاد به ضرورت برخورداری جامعه از رسانه های پاک و صادق و حمایت از جریان روشنگری رسانه ای در پرتو نقد منصفانه به اطلاع می رساند، با توجه به تحقق هدف خود مبنی بر اثبات فرایند ناصواب، غیر حرفه ای و مخرّب کانال مذکور، از حق قانونی خود گذشت می کند و امیدوار است ازاین پس ضمن حفظ احترام متقابل و در نظر دریافت رسالت و اخلاق حرفه ای در راستای گام بردارند که به ارتقای نظام تعلیم و تربیت منتهی گردد.

پاسخگویی شفاف به نقدها و شبهات و اطلاع رسانی به موقع و صادقانه بخشی از سیاست های اطلاع رسانی و تبیین گری وزارت آموزش و پرورش بوده است و با همین رویکرد کما فی السابق از نقدهایی که به نظام آموزشی می گردد در جهت ارتقای نظام تعلیم و تربیت استفاده خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7195

به "اطلاعیه آموزش و پرورش درباره صدور رای دادگاه یکی از کانال های پیغام رسان های خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه آموزش و پرورش درباره صدور رای دادگاه یکی از کانال های پیغام رسان های خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید