شروع طرح پنج گانه ایمنی حمل ونقل در شهرستان بروجرد

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/لرستان معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان از شروع طرح پنج گانه ایمنی حمل ونقل در شهرستان بروجرد اطلاع داد.

شروع طرح پنج گانه ایمنی حمل ونقل در شهرستان بروجرد

از وبلاگ پنجره دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

میثم قدمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح پنج گانه ایمنی حمل ونقل ادوات کشاورزی، وانت بارها، راکبان موتورسیکلت، سرنشینان و آشکارسازی وسایل نقلیه باری و مسافری از شهرستان بروجرد شروع شد.

وی توضیح داد: طرح پنج گانه ایمنی حمل ونقل شامل: ارتقای ایمنی ادوات کشاورزی، وانت بارها، راکبان موتورسیکلت، ایمنی سرنشینان و آشکارسازی وسایل نقلیه باری و مسافری است که در قالب این طرح در امسال با احصاء مناطق پرتصادف در حوزه راکبین موتورسیکلت، جامعه هدف 30 روستا در سطح استان از آموزش های لازم در بحث ایمنی بهره مند می شوند.

قدمی با بیان اینکه این طرح به همت اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان اجرایی شده است، اظهار داشت: ارتقاء ایمنی به وسیله اجرای طرح های آموزشی و ایجاد حساسیت در سطح جامعه خصوصاً اقشار آسیب پذیر از اولویت های معاونت حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان است.

مراسم نمادین شروع طرح پنج گانه ایمنی حمل ونقل در شهرستان بروجرد با حضور رئیس و کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک راهداری لرستان، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای بروجرد، نمایندگان پلیس راه و عموم مردم در مسجد روستای شمس آباد با توزیع 83 عدد کلاه ایمنی به راکبان موتورسیکلت روستاهای سراب زارم، شمس آباد و همت آباد این شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم به اهمیت استفاده از کلاه ایمنی در جلوگیری از شدت صدمات جانی تصادفات جاده ای اشاره و مزایای استفاده از آن به راکبان موتورسیکلت یادآوری شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2411

به "شروع طرح پنج گانه ایمنی حمل ونقل در شهرستان بروجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح پنج گانه ایمنی حمل ونقل در شهرستان بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید