آشنایی با کارخانه آجر نماچین و محصولات آن

به گزارش دوست بلاگ، کارخانه آجر نماچین یکی از شرکت های ممتاز و پیروز در زمینه فراوری انواع محصولات آجر نما و مصالح ساختمانی از جمله آجرنما خشک، نسوز، شیلی و غیره می باشد. این شرکت از تکنولوژی های به روز جهان در جهت فراوری محصولات متنوع و با کیفیت بالا از جمله آجر نمای خشک، نسوز، آنتیک و شیلی استفاده می نماید و توانسته جوابگوی احتیاج مشتریان باشد.

آشنایی با کارخانه آجر نماچین و محصولات آن

آجر نماچین با به کارگیری و استخدام نیروی متخصص و هم چنین مدرن ترین و با کیفیت ترین دستگاه ها و تجهیزات توانسته تا حدود زیادی احتیاج مشتریان را در صنعت ساختمان سازی تامین کرده و مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

در این مقاله قصد داریم شما را با گروه کارخانجات نماچین آشنا کرده و محصولات با کیفیت و خدمات این مجموعه را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه شرکت آجر نماچین

کارخانه آجر فعال در زمینه فراوری انواع محصولات آجر نما و مصالح ساختمانی می باشد و فعالیت خود را از سال 1370 شروع کرده است. این شرکت در زمینی به وسعت 100000 متر مربع در اصفهان واقع در کیلومتر 6 جاده حبیب آباد، با زیربنای بیش از 17000 متر مربع، پیروز به اخذ پروانه بهره برداری از اداره کل صنایع گشت.

شرکت آجر نماچین هم اکنون توانسته، با به کارگیری برترین و با کیفیت ترین دستگاه ها و تجهیزات به روز، و با بهره مندی از کادر فنی متخصص و پشتوانه 50 سال تجربه در فراوری آجر توانسته کلیه احتیاجهای مشتریان خود در زمینه صنعت ساختمان را تامین کند و به صندلی والایی برسد.

بخش های مختلف این شرکت از جمله بخش فراوریی، انبارداری، اداری، مالی و رفاهی که در کارخانه آجر نماچین واقع هستند به صورت مستمر و نظام مند فعالیت کرده و هدف آن ها ارائه برترین خدمات و توسعه زیر ساخت های عمرانی کشور می باشد.

شرکت آجر نماچین با بهره مندی از تجربه فراوان و ارزشمند در زمینه فراوری انواع محصولات آجری، توانسته خط فراوری اتوماتیک آجر با کوره های پخت تونلی، کوره های پخت سریع و افزایش ظرفیت فراوری اسمی فراوری محصولات ساختمانی تا 3،000،000 متر مربع در سال که افزون بر 500 نوع آجر نما، تایل و کف فرش می باشد را راه اندازی کند.

این مجموعه توانسته است با توسعه و ارتقا هر یک از شاخه های مدیریتی شامل مدیریت فراوری، بازرگانی، حسابداری، خدمات مهندسی، کنترل کیفیت و تحقیقات و توسعه (R&D)، توانمندی ها و افتخارات این مجموعه را توسعه دهد.

مهم ترین اهداف شرکت آجر نماچین

  • تعهد به بهبود مستمر کلیه فرایندها، فعالیت ها، روش ها، خدمات و محصولات فراوریی
  • افزایش رضایت مندی مشتریان و ذینفعان با در نظر گرفتن منافع متقابل
  • پیروزیت در برندسازی تحت پوشش عملکرد صداقت محور
  • داشتن ارتباطات تجاری معتبر، قابل اعتماد و استثنایی
  • افزایش ارتقاء دانش فنی و علمی کارکنان و افزایش اعتبار حرفه ای شرکت
  • توسعه نمایندگی های داخلی و خارجی
  • تمرکز بر اجرای پروژه های دانش بنیان بر اساس احتیاج کشور
  • ایجاد پویایی مالی و تجاری در شرکت
  • افزایش اندازه فروش
  • افزایش درصد سودآوری
  • افزایش ارزش دارایی شرکت

مشخصات و ویژگی های محصولات فراوریی شرکت آجرنما چین

  • به کارگیری مدرن ترین فناوری و تکنولوژی روز جهان
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت
  • مقاوم در برابر سایش و پوسته پوسته شدن
  • قابلیت جذب آب پایین محصولات فراوریی
  • افزایش مقاومت آجرها در برابر تغییرات جوی و اقلیمی
  • مقاومت فشاری و ساختاری بالا
  • جلوگیری از ایجاد حفره یا آلونک در آجرهای فراوری شده

محصولات شرکت آجر نماچین

آجر دارای ویژگی هایی مثل مقاومت بالا، ظاهر زیبا و دیگر ویژگی هایی است که منحصرا در ذات آن نهفته است و به همین علت در صنعت ساختمان بسیار پر کاربرد می باشد و توانسته صندلی ویژه ای را به خود اختصاص دهد.

از زمان های گذشته تا به امروز، آجرکاری در نماهای خارجی و داخلی ساختمان ها، منازل مسکونی و بناهای صنعتی، بسیار مورد پسند افراد بوده است.

با بهره مندی از ویژگی های منحصر به فرد آجر شگفت انگیزترین بناها را می توان خلق کرد و از نظر مهندسی و معماری هم، جلوه های زیبا و الگوهای بی نظیری را می توان به وجود آورد.

شرکت آجر نماچین با داشتن مهارت و پشتکار قوی، بعلاوه به یاری کارکنان مجرب و متعهد و بهره گیری از تکنولوژی های روز جهان، در زمینه فراوری انواع محصولات و مصالح ساختمانی فعال می باشد.

آجرنما، آجر تایل، آجر خشک، آجر نسوز، آجرشیلی، آجر رنگدانه و آجر کف فرش و… از جمله محصولات فراوریی شرکت آجر نماچین هستند و در ابعاد و رنگ های متنوع فراوری و به مشتریان عرضه می گردند.

آجرنما

در صنعت ساخت و ساز، اولین گزینه برای اجرای پروژه ها، آجرنما می باشد و آجرهای نما در واقع در دو گروه تقسیم می شوند، گروه اول را به اسم آجر ساختمانی و دیوار سازی می توان استفاده کرد و از این رو با ضخامت زیادی فراوری می شوند.

گروه دوم برای ساختن دیوارها، نماهای خارجی و داخلی فراوری می شوند و ضخامت آن ها کم تر از گروه اول می باشد ولی آجرنماهای هر دو گروه از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند.

آجرنما مقاومت حرارتی بالایی دارد و از آن می توان در کوره ها و عایق کاری صنعتی استفاده کرد. آجرنما از خاک هایی استفاده می کند که در دمای بالا پخته می شوند و به خاطر داشتن عناصری مانند سیلیس و آلومین در مواد اولیه خود و عناصر فلزی متنوع در خاک، می تواند تنوع رنگ بسیار گسترده ای را به وجود آورد.

تنوع رنگ آجر نما شامل آجر قرمز، آجر زرد، آجر مشکی، آجر سفید و دیگر ترکیبات رنگی متنوع می باشد و با استفاده از این طیف وسیعی طرح و رنگ در نمای ساختمان و فضاهای داخلی می توان آثار بی نظیرو چشم نوازی را ایجاد کرد.

آجر خشک، آجر نسوز، آجرهای آنتیک و رستیک، آجر شیلی و آجر تایل، همه در دسته آجرنما قرار دارند و از آن ها در طراحی نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می شود.

انواع آجر نما

آجرنما خشک

یکی از مزایای استفاده از آجرنمای خشک در صنعت ساختمان، این است که می توان آجرها را بدون احتیاج به ملات به یکدیگر متصل کرد و به جای ملات از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده کرد. نمونه آن استفاده از چهارچوب های فلزی می باشد که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می شوند.

برای اجرای نما با استفاده از آجر خشک احتیاجی نیست سطح دیوار موجود را برداشت و می توان مستقیماً بر روی دیوار آن را اجرا کرد. بنابراین پس از اجرای این سیستم ضایعات و زباله های ساختمانی فراوری نمی شود و بعلاوه بدون ایجاد سر و صدا می باشد.

آجرنما نسوز

آجر نسوز نما عمر بسیار بالا و ماندگاری دراز مدت دارد و به همین علت از با کیفیت ترین مصالح ساختمانی در طراحی نمای ساختمان ها می باشد و شرکت آجر نماچین در جهت تامین احتیاجهای بازارهای داخلی، اقدام به فراوری آجر نسوز در طرح ها و رنگ های متنوع کرده است.

ویژگی های آجرنما نسوز آجرنماچین
  • مقام و ماندگار در برابر فرسایش، سرما و گرما
  • مقاومت بالا در برابر ضربات و فشارهای وارده
  • طیف رنگ های مختلف و بسیار متنوع
  • تنوع بالا در میزان و سایز آن ها
  • قابلیت جذب آب پایین
  • بدون پارگی و شکستگی
آجرهای آنتیک و رستیک

آجرهای آنتیک و رستیک آجرهای رنگدانه دار هستند که دارا رنگ بندی بسیار متنوع و خاص می باشند. با به کارگیری آجر رنگدانه دار نماچین در صنعت ساختمان، نماهای بسیار مجذوب نماینده و منحصر به فرد را می توان ایجاد کرد.

در این آجر از خاک های معدنی با فرمولاسیون دقیق استفاده شده است و هیچ گونه رنگ مصنوعی به ترکیب آن اضافه نشده است و تنوع رنگ آجر رنگدانه دار از جمله خصوصیات طبیعی خود آجر می باشد.

به همین علت با گذشت زمان رنگ آن ها تغییر نمی کند و هیچ گونه رنگ پریدگی در اثر عوامل جوی مختلف از جمله تابش خورشید و عوامل جوی دیگر پیدا نمی نمایند.

آجرهای رنگدانه دار شرکت آجر نماچین به گونه ای فراوری می شوند که می توانند جوابگوی هر نوع سلیقه ای باشند و در نتیجه قدرت انتخاب مشتریان افزایش می یابد و به همین علت هواداران زیادی در بین مشتریان دارد.

آجر شیلی

طبق نتایج بدست آمده حاصل از انجام آزمایش های فراوان متخصصین، می توان با ترکیب سنگ رسوبی و معدنی به نام شیل، محصولات با کیفیت بی نظیری را فراوری کرد. دستیابی به این نتایج موجب شد تا در فراوری محصولات آجری از خاک سنگ استفاده شود.

در ساخت آجرهای شیلی، از پودر رنگ شیل استفاده می شود. شیل سنگی است که به راحتی ورقه ورقه می شود، یا به عبارتی در امتداد سطوح معینی شکسته می شود. با تغییر اندازه سدیم، پتاسیم، کلریت و AL2O3 در معادن مختلف، آجر نمای فراوری شده از این سنگ هم رنگ های مختلفی پیدا می کند.

آجرهای شیلی، به علت استفاده از خاک سنگ در مواد اولیه آن، دارای کیفیتی بسیار نزدیک به سنگ از لحاظ استحکام و مقاومت در برابر دود، گرد و غبار و صدماتمی باشد، بعلاوه ذات گرم و سنتی خود را هم حفظ می کند.

این امر باعث شد تا آجرنمای شیلی در هر میزان ای که فراوری می شود دارای تنوع گسترده ای در رنگ، طرح و میزان به علت استحکام و مقاومت بسیار بالا باشد و بعلاوه آجر شیلی شرکت نماچین تمام سلیقه ها را تامین می کند.

آجر نمای حاصل از پخت شیل، مسائل آجرنما نسوز سنتی که از خاک رس تهیه می شود، مانند مقاومت پایین، جذب آب بالا و تغییر رنگ نامناسب، که آثار نامطلوبی در نمای ساختمان به وجود می آورد را نخواهد داشت. زیرا کانی های شیل فاقد هرگونه رنگ های ترکیبی بوده و آجر نمای تهیه شده از شیل دارای رنگ ثابت می باشد و به مرور زمان تغییر رنگ در آن ایجاد نمی شود.

این آجر مقاومت مکانیکی بالا، جذب آب مناسب جهت جلوگیری از ریزش پوسته آجرنما نسوز، مقاومت لازم در مقابل ایجاد سطح برفکی و شوره بر روی آجر نما و مقاومت در مقابل یخ زدگی در منطقه ها سرد سیر و پر باران کوهستانی می باشد.

مهم ترین مزیت آجرهای شیلی نما چین، رنگ طبیعی آن می باشد در نتیجه رنگ این آجرها ثابت بوده و با گذشت زمان، افزایش یا کاهش دما، بارش باران و یا تابش خورشید تغییر نمی کند.

ویژگی های آجرهای شیلی آجر نماچین
  • سازگار با محیط زیست
  • فاقد هرگونه ترک خوردگی
  • مقاومت بالا در برابر جذب آلودگی
  • زیبا، بی نظیر و قابل قبول در نمای ساختمان
  • خاصیت ضد سایش بودن (آجر کف فرش)
  • کاهش چشمگیر آلودگی هوا در هنگام فراوری
  • مقاومت فشاری بالا
  • قابلیت جذب آب بسیار پایین
  • مقاوم در مقابل هوای سرد و یخ زدگی
  • ضد شوره زدگی
  • عدم آسیب به خاک کشاورزی

آجر تایل نماچین

آجر تایل نماچین برای استفاده در نماهای داخلی و خارجی ساختمان بسیار مناسب می باشد، زیرا ویژگی های قابل توجهی مثل ضریب انتقال حرارت پایین، که نقش عایق حرارتی و برودتی را برای ساختمان ایفا می کند، دارد.

بعلاوه تنوع و ثبات رنگ، ایجاد حس نوستالژیک در فضاهای مدرن و سرعت بالای اجرای استفاده از این اجر به علت عدم استفاده از ملات، از دیگر مزیت های آجر تایل می باشد.

شرکت آجر نماچین در راستای احتیاج روز صنعت ساختمان و رضایت مندی مشتریان عزیز، توانسته است با بهره برداری از مواد درجه یک معادن ممتاز کشور محصولاتی متنوع فراوری کند و همیشه سطح کیفی آن را مطابق با استاندارهای ملی و بین المللی افزایش دهد.

آجر کف فرش

استفاده از آجر کف فرش به علت خصوصیات منحصر به فرد و با ارزش مثل مقاومت و ماندگاری بالا ورنگ بندی متنوع و خاص، از دیرباز تا به امروز برای خلق محوطه های بسیار زیبا و دل انگیزی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

ماده اولیه آجر کف فرش سنگ شیل و یا سنگ معدن می باشد و طی مراحل شکل گیری، خشک کردن خشت و پخت در دمای بالا، تبدیل به محصولی با دوام می شود.

آجرنمای کف فرش شرکت آجر نماچین، از مواد اولیه مرغوب، با کیفیت، مطابق با استانداردهای ملی در سایزها و رنگ های متنوع و با استفاده از مدرن ترین دستگاه های فراوری آجر، زیر نظر کادر فنی و مجرب این مجموعه فراوری شده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شوند.

ویژگی های آجر کف فرش نماچین
  • مقاوم در برابر سایش و عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین
  • مقاومت در برابر اسید و باز
  • عایق بودن نسبت به سرما، گرما و صدا
  • مقاوم در برابر یخ زدگی و شرایط آب و هوایی
  • مقاوم در برابر آتش و عوامل طبیعی
  • زیبایی پایدار و با دوام آجرهای کف فرش
  • فراوری شده در رنگ های متنوع
  • فراوری در ابعاد کارشناسی شده برای هر نوع طراحی
  • قابلیت فراوری در ابعاد مختلف (بر اساس سفارش)

افتخارات گروه کارخانجات آجر نما چین

  • دارای مجوز تحقیق و توسعه از اداره کل صنعت و معدن و تجارت
  • دارای آزمایشگاه همکار اداره استاندارد ISO / IEC 17025
  • انتخاب به اسم برند برتر در سال های 1389، 1390، 1391، 1392
  • دریافت گواهینامه ایزو MOODY ISO 2008-9001
  • دریافت گواهینامه ایزو ارزش برند ISO 10668
  • دریافت استاندارد مهندسی ایران
  • دریافت استاندارد درجه یک ایران
  • دستاورد های گروه کارخانجات آجر نماچین
  • فراوری نماینده محصول نمونه استان اصفهان در سال 1393
  • انتخاب به اسم کار آفرین نمونه در سال های 1381، 1390، 1392
  • انتخاب مدیر عامل کارخانه به اسم نخبه برگزیده صنعت و معدن
  • انتخاب به اسم واحد نمونه صنعت و معدن استان اصفهان از طرف سازمان صنعت و معدن در سال 1390
  • واحد نمونه استاندارد در سال های 1387 و 1392

کلام پایانی

آجر نماچین یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه فراوری انواع مختلف آجرنما و محصولات ساختمانی می باشد. محصولات این شرکت همگی با رعایت قوانین و استانداردهای مربوطه فراوری شده و از کیفیت و زیبایی بی نظیری برخوردار می باشند.

محصولات فراوریی این شرکت شامل انواع آجرنمای خشک، آجر شیلی، آنتیک، رنگدانه دارد و غیره می باشد و از تنوع بالایی برخوردار بود و جوابگوی احتیاجها و سلیقه های مختلف مشتریان می باشد.

در این مقاله سعی کردم شما را با شرکت آجرنماچین آشنا کرده و محصولات مختلف و مشخصات منحصر به فرد آن ها را معرفی کنیم. امیدواریم مطالب فوق برای شما مفید باشد.

سوالات متداول

محصولات فراوریی آجر نماچین چه خصوصیاتی دارند؟

به کارگیری مدرن ترین فناوری و تکنولوژی روز جهان، استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، مقاوم در برابر سایش و پوسته پوسته شدن، قابلیت جذب آب پایین محصولات فراوریی، افزایش مقاومت آجرها در برابر تغییرات جوی و اقلیمی، مقاومت فشاری و ساختاری بالا، جلوگیری از ایجاد حفره یا آلونک در آجرهای فراوری شده

چه انواعی از آجرنما به وسیله شرکت آجر نماچین فراوری می شود؟

خشک، آنتیک، نسوز، شیلی، آجر کف فرش و تایل

آجر های شیلی شرکت آجر نماچین چه خصوصیاتی دارند؟

سازگار با محیط زیست، فاقد هرگونه ترک خوردگی، مقاومت بالا در برابر جذب آلودگی، زیبا، بی نظیر و قابل قبول در نمای ساختمان، خاصیت ضد سایش بودن (آجر کف فرش)، کاهش چشمگیر آلودگی هوا در هنگام فراوری، مقاومت فشاری بالا، قابلیت جذب آب بسیار پایین، مقاوم در مقابل هوای سرد و یخ زدگی، ضد شوره زدگی، عدم آسیب به خاک کشاورزی

منبع: ساختمانچی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10935

به "آشنایی با کارخانه آجر نماچین و محصولات آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با کارخانه آجر نماچین و محصولات آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید