17 طرح عمرانی در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح شد

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان مربوط به بخش مرکزی بعد از ظهر یکشنبه در تالار گل نرجس روستای سعید آباد با حضور همه روسای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی برگزار گردید.

17 طرح عمرانی در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح شد

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این مراسم اظهار کرد: در هفته دولت طرح های عمرانی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح خواهد شد که 17 طرح آن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان مربوط به بخش مرکزی در روز اول از هفته دولت به بهره برداری رسید.

ابوالقاسم پالیزگیرگفت: طرح های افتتاح شده بخش مرکزی شامل احداث ساختمان دهیاری حسین آباد کوشکذر، راههای روستایی، میادین، چندین بوستان و پارک و... بود که 30 هزار نفر از این طرح ها بهره مند خواهند شد.

وی با تأکید بر تقویت روستاها و توجه به عمران آبادی روستاها که یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید است، گفت: مدیران ادارات باید با شوراها در تعامل باشند و به عمران و آبادی روستاها توجه ویژه ای داشته باشند.

انتقاد فرماندار ساوجبلاغ از سازمان صنعت، معدن و تجارت

فرماندار ساوجبلاغ همچنین با انتقاد از عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خواهان هماهنگی و استعلام از محیط زیست و میراث فرهنگی قبل از صدور مجوز برداشت معادن در روستاها شد.

وی گفت: بی توجهی به ملاحظات زیست محیطی و میراث فرهنگی و گردشگری، مسائل اجتماعی عدیده ای را برای مردم ایجاد نموده است که ما خواهان هماهنگی و استعلام این سازمان از این مراجع هستیم.

در این جلسه مسائلی از قبیل معضل کمبود آب، عدم برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز و زمین خواران، وجود جاده های روستایی نامناسب و فاقد برق در شهرستان ساوجبلاغ، اصلاح الگوی کشت کشاورزان، رها سازی فاضلاب در اراضی کشاورزی مورد آنالیز قرارگرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3346

به "17 طرح عمرانی در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 طرح عمرانی در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید