12 هزار نسخه بروشور گردشگری در بین مسافران نورزی گلپایگان توزیع می گردد

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان گفت: در طرح نوروزی سال 94، 12 هزار نسخه بروشور گردشگری در بین مسافران نورزی گلپایگان توزیع می گردد.

12 هزار نسخه بروشور گردشگری در بین مسافران نورزی گلپایگان توزیع می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین آفر تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از گلپایگان، مهدی نوبخت ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید، گفت: از 2 ماه گذشته جلسات هماهنگی ستاد سفرهای نوروزی شهرستان برگزار و نواقص و مسائل برنامه های سال های گذشته آنالیز و رفع شد.

وی اضافه نمود: سال جاری مسئولیت کمیته استقبال از مسافران نوروزی بر عهده شهرداری گلپایگان نهاده شد تا با استقرار کمپ نوروزی در میدان قاضی زاهد و توزیع بسته های فرهنگی به استقبال مسافران و گردشگران نوروزی برویم.

رئیس اداره میراث فرهنگی گلپایگان و دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان گفت: در اجرای برنامه های ستاد 18 دستگاه در کمیته هماهنگی یاری رسانی می نمایند و در 3 ورودی شهرستان واقع در پلیس راه موته، میدان معلم و مقابل اداره راه و شهرسازی کمپ های راهنمای مسافران مستقر می شوند.

وی با اشاره به برگزاری مانور طرح نوروزی در 26 اسفندماه، بیان نمود: سال جاری اقلام و بسته های نوروزی تمام دستگاه های شهرستان در قالب یک بسته فرهنگی و تعداد 12 هزار بروشور گردشگری میراث فرهنگی در طرح نوروزی از 27 اسفند ماه تا 14 فرودین ماه در بین مسافران توزیع می گردد.

نوبخت با بیان اینکه به دلیل تقارن نوروز با ایام فاطمیه تمام نمایشگاه ها با عنوان یاس کبود نامگذاری شده است، توضیح داد: نوروز سال جاری نیز مانند سال های گذشته بازارچه صنایع دستی و سوغات شهرستان با فعالیت هنرمندان در پارک جنگلی دایر است، ضمن اینکه در محل مناره سلجوقی و ارگ گوگد نیز نمایشگاه های صنایع دستی برپا می گردد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته بازدید از اماکن اقامتی در شهرستان اعلام نمود: مدیریت ستاد اسکان مانند هرسال برعهده آموزش و پرورش است و برنامه ویژه لحظه تحویل سال نو نیز توسط اداره اوقاف در آستان امامزاده های شاخص شهرستان برگزار می گردد.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2771

به "12 هزار نسخه بروشور گردشگری در بین مسافران نورزی گلپایگان توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 هزار نسخه بروشور گردشگری در بین مسافران نورزی گلپایگان توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید