گیاهی برای پیشگیری از موخوره و ریزش مو

به گزارش دوست بلاگ، مزایای استفاده از تخم شنبلیله برای پوست:دارای اثرات ضد پیری:تخم شنبلیله می تواند از مزایای شگفت انگیزی برای پوست داشته باشد. از جمله از بین بردن علائم پیری، مانند:چین و چروک و خطوط ظریف. دانه های شنبلیله برای یاری به درمان آکنه:کسانی که مدام از آکنه رنج می برند، می توانند از تخم شنبلیله برای از بین بردن آن استفاده نمایند، که بسیار موثر است.

گیاهی برای پیشگیری از موخوره و ریزش مو

براساس نتایج به دست آمده، فرمولاسیون ژل دانه گیاه شنبلیله در کاهش بروز موخوره در بیماران دریافت نماینده ژل دارویی تاثیرات مفید و قابل قبولی از خود نشان داد است. علاوه براین درکتب مختلف طب سنتی ایران هم از شنبلیله جهت درمان اختلالات مو ازجمله موخوره تحت عنوان تششق الشعر نام برده شده است.

اختلال موخوره به همراه شنمایندگی و ریزش مو از جمله مسائل رایجی است که بیشتر افراد به آن دچار می شوند.

افزایش استفاده از وسایل حرارتی، مواد و لوازم آرایشی باعث افزایش این اختلال در بین بیماران به خصوص در خانم ها شده است. با این وجود هنوز درمان تعیین و کارامدی در بازار دارویی برای درمان این اختلال موجود نمی باشد.

هرچند انواعی از شامپو ها و لوسیون های تقویتی موضعی با تبلیغاتی در مورد برطرف این مشکل در بازار مواد آرایشی وجود دارد، اما تاثیر چشمگیری در کاهش این اختلال نشان نداده اند. یافتن فرمولاسیون ژل گیاهی مناسب جهت پیشگیری از بروز موخوره به خصوص در مو های بلند می باشد؛ و بعلاوه پودر دانه شنبلیله تاثیر بسزایی در ضخیم و پرپشت شدن مو ها دارد.

مزایای استفاده از تخم شنبلیله برای پوست:دارای اثرات ضد پیری:تخم شنبلیله می تواند از مزایای شگفت انگیزی برای پوست داشته باشد. از جمله از بین بردن علائم پیری، مانند:چین و چروک و خطوط ظریف. دانه های شنبلیله برای یاری به درمان آکنه:کسانی که مدام از آکنه رنج می برند، می توانند از تخم شنبلیله برای از بین بردن آن استفاده نمایند، که بسیار موثر است.

منبع: بهداشت نیوز

منبع: فرادید
انتشار: 19 بهمن 1401 بروزرسانی: 19 بهمن 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 16853

به "گیاهی برای پیشگیری از موخوره و ریزش مو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیاهی برای پیشگیری از موخوره و ریزش مو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید