معرفی و راهنمای خرید ست های نوایج اوریفلیم NovAge Oriflame

به گزارش دوست بلاگ، رپرتاژآگهی - در این مقاله قصد داریم 5 مورد از ست های نوایج که از محبوب ترین محصولات مراقبت و جوان سازی پوست در جهان هستند را برای شما معرفی کنیم. اوریفلیم این سری و برند از محصولات خود را در سال 2015 معرفی کرده است اما با گذشت 5 سال به علت اثر گذاری بسیار بالا در بین مصرف کنندگان خود بسیار محبوب شده است. این ست ها در گروه بندی های مختلف برای مثال جوان سازی پوست، رفع چروک، روشن کننده، ضد لک، رفع افتادگی، جلوگیری از پیری پوست و … ارائه شده اند. که بسته به سن خود و درمانی که مد نظرتان است باید انتخاب کنید. لازم به ذکر است این لیست و توضیحات آن از فروشگاه شیکولات که یکی از معتبرترین عرضه کنندگان محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی مخصوصا محصولات اوریفلیم در ایران است جمع آوری شده است. همچنین شما میتوانید تمام این ست ها را از فروشگاه اینترنتی شیکولات تهیه کنید. مشاهده تصاویر و دیگر محصولات نوایج

معرفی و راهنمای خرید ست های نوایج اوریفلیم NovAge Oriflame

1 - نوایج اکلاژن رینکل پاور اوریفلیم

ست ضدچروک نوایج اکلاژن رینکل پاور مناسب بالای 30 سال جلوگیری و رفع چروک حاوی ریزمولکولها با نفوذ سریع به لایه های زیرین پوست و تاثیر آبرسانی و شاداب کنندگی سریع پوست می باشند. با بهره مندی از عصاره سلولهای بنیادی گیاهی و اسیدهیالورونیک باعث افزایش کلاژن سازی و قدرت ارتجاعی پوست باعث از بین بردن چروکهای ریز پوست می شود. ست اکلاژن رینکل پاور شامل 5 محصول می باشد که مصرف همگام آنها با یکدیگر اثر بخشی و سرعت بهبود را تسریع میبخشند. تمام محصولات حاوی عصاره سلول های بنیادی گیاه سپید گوهر ، اسید هیالورنیک ، پروبیوتیک فعال ، آنتی اکسیدان نیاسینامین می باشند.

اطلاعات بیشتر و راهنمای خرید ست نوایج اکاژن رینکل پاور

2 - ست روشن کننده و ضدلک نوایج

ست محصولات روشن کننده و ضدلک نوایج اوریفلیم شامل 5 محصول در راستای روتین های مراقبت از پوست است، یک راه چاره نوآورانه برای اصلاح عیوب رنگدانه های پوست و ارمغان پوستی روشن و بی نقص برای شما. این ست محصولات بر اساس اختراع ثبت شده با نام فناوری Multi-Bright (روشن سازی چندگانه) شکل گرفته و با کاهش تولید ملانین، چهره شما را روشن تر و شفافتر می کند. هر پنج محصول مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی اوریفلیم برای روشن کردن پوست و از بین بردن نقاط تیره هستند.

3 - ست کامل ضد پیری لیفتینگ نوایج

نتیجه استفاده از محصول مراقبتی پکیج نوایج رفع افتادگی و شل شدن پوست لک های تیره ریزخطوط صورت, همچنین بازسازی و ترمیم و سفتی پوست است که با طراحی بسیار تخصصی و منحصر به فرد خود و افزایش سنتز الاستین و دارا بودن عصاره سلول های بنیادی گیاهان طبیعی می توانید به شما در داشتن برترین شکل زیبایی و شفافیت پوست کمک کند. ست کامل مراقبتی و ضد پیری برند اوریفلیم که قوی ترین محصول مراقبتی برای افراد بین 40 تا 50 سال است باعث افزایش استحکام, قدرت بازسازی و مقاومت پوست شده و با فرمولاسیون تخصصی خود مانع افتادگی و شل شدگی پوست صورت میشود. محصولات نوویج در همایش ولنسیا رونمایی شد و نتیجه آزمایشات و تحقیقات پزشکان بر روی این محصول توجه همگان را جلب کرد.

4 - ست لیفتینگ کانتور دیفاین نوایج اوریفلیم

با افزایش سن ، تولید کلاژن طبیعی پوست کاهش یافته و در نتیجه باعث از بین رفتن استحکام پوست و در نهایت شل شدگی و افتادگی پوست می شود. ست لیفتینگ کانتور دیفاین نوایج اوریفلیم طراحی و فرموله شده برای رفع کامل آثار پیری اعم از شل شدن و افتادگی پوست , رفع ریز خطوط پراکنده در کل صورت , از بین بردن لک های تیره ناشی از شروع کهولت , بازسازی و ترمیم و افزایش قوام و سفتی پوست است که با فرمولاسیون بسیار تخصصی و منحصر به فرد خود و دارا بودن عصاره سلول های بنیادی گیاهان طبیعی و افزایش سنتز الاستین می توانید به شما کمک کند برترین شکل زیبایی و شفافیت پوست خود را شاهد باشید. ست مراقبت از پوست آلتیمیت لیفتینگ باعث تقویت قدرت بازسازی و استحکام پوست میشوند و افتادگی های پوست را درمان میکند.

5 - ست ضدپیری تایم ریستور ناویج

شفافیت و صافی پوست از نشانه های زیبایی بشمار میرود. ست ضدپیری تایم ریستور ناویج اوریفلیم برای افراد بالای 50 سال طراحی و تولید شده و محصولی است که از زیبایی و لطافت پوست مراقبت می کند. ست تایم ریستور نوایج اوریف لیم با افزایش کشش پوست و تحریک عمیق کلاژن سازی باعث کاهش چین و چروک پوست می شود. معایب پوستی را رفع می کند و باعث روشنی و شفافیت پوست خواهد شد.

درباره برند اوریفلیم

اوریفلیم (Oriflame Cosmetics S.A) نام یک شرکت تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی سوئدی است که از سال 1967 میلادی یعنی همان 1346 هجری شمسی فعالیت خود را شروع کرده است. و تا به امروز با قدرت و افتخار ادامه داده است. این شرکت بین المللی از طریق دو برادر سوئدی به نام های رابرت و یوناس آف یوکنیک تاسیس شده و طبق اظهارات خود این شرکت درآمدی بیش از یک میلیارد یورویی در سال دارد همچنین هفت هزار (7000) کارمند در سراسر جهان برای پیشرفت اوریفلیم تلاش می کنند. این شرکت در پنج کشور جهان کارخانه دارد.

تاریخچه برند اوریفلیم

همه چیز از سال 1967 یعنی 1346 شروع شد ، در یک دفتر کوچک دو اتاقه در مرکز استکهلم دو برادر ، جوناس و رابرت آف جوکنیک و دوستشان بنگت هلستن ، نشسته بودند و درباره آرزوهایشان صحبت می کردند. آنها می خواستند شرکتی متفاوت ایجاد کنند که نوع متفاوتی از محصول و خدمت را ارائه دهد. آنها به این فکر افتادند که محصولات زیبایی الهام گرفته از طبیعت سوئدی را ارائه دهند. در آن زمان بعد از جنگ جهانی دوم شرکت زیبایی بنظر کاری غیر ممکن و بی فایده ای می آمد چه کسی در ان شرایط به زیبایی اهمیت میداد به ویژه در سوئد 50 سال پیش. اما این گفتگو و ایده شروعگر یک ماجراجویی باورنکردنی بود که بیش از 50 سال بعد همچنان الهام بخش است. امروز اوریف لیم با بیش از 3 میلیون شریک تجاری مستقل که محصولات زیبایی و سلامتی این شرکت را در سراسر جهان تبلیغ و عرضه می کنند یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده آرایشی و زیبایی در جهان است ، در بیش از 60 بازار حضور دارد. ولی در این جهت پرهیجان چه اتفاقاتی افتاده است؟

افتخارات اوریفلیم

  • اوریفلیم برترین شرکت فروش از نوع نتورک مارکتینگ در اروپا است.
  • اوریف لیم در 60 کشور جهان کنندگی رسمی دارند.
  • این شرکت بیش از سه میلیون شریک تجاری و فروشنده در سراسر جهان دارد و هرروز تعداد آن ها درحال افزایش است.
  • تا به حال هیچوقت تست حیوانی (GMO) انجام نداده و انجام نخواهد داد این یکی از مهم ترین اصل های اوریفلیم است.
  • اولین شرکت خارجی وارد شده به بورس لندن.
  • بیش از صد دانشمند در مراکز تحقیق و توسعه اوریفلیم درحال فعالیت هستند.
  • عضو سازمان جهانی بچه ها از سال 1999 برای حمایت از بچه ها به خصوص دختران نیازمند به حمایت.
منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10722

به "معرفی و راهنمای خرید ست های نوایج اوریفلیم NovAge Oriflame" امتیاز دهید

2 کاربر به "معرفی و راهنمای خرید ست های نوایج اوریفلیم NovAge Oriflame" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی و راهنمای خرید ست های نوایج اوریفلیم NovAge Oriflame"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید