گردشگری اتریش، دیجیتالی می گردد
به گزارش دوست بلاگ، دیجیتال سازی در مدیریت، خدمات و ارائه محصول منجر به رقابت بهتر، توسعه و پیشرفت شرکت ها خواهد شد.

به نقل از نیوزسیتی، صنعت گردشگری سراسر دنیا در حال رشد و گسترش است و این فرایند در اتریش هم به خوبی مشاهده می گردد.
بر اساس آمار سرمایه گذاری در اتریش، گردشگری رشد داشته و بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی را به خود جذب نموده است.به همین دلیل، برنامه های دیجیتال سازی جدید در صنعت گردشگری اتریش و تورهای اورپا در نظر گرفته شده است.
صنعت گردشگری نیازمند درک فناوری های جدید است، این موضوع باعث می گردد که کارها آسان تر و سریع تر انجام گردد و خدمات جدیدی ایجاد گردد و گردشگران بیشتری را به خود جلب کند.
دیجیتال سازی در مدیریت، خدمات و ارائه محصول منجر به رقابت بهتر، توسعه و پیشرفت شرکت ها می گردد.
البته صنعت گردشگری نیازمند پشتیبانی مؤسساتی برای ارائه خدمات ویژه است که نیازهای مشتریان را برآورده کند.
راهبرد گردشگری اتریش، پتانسیل و اقدامات دیجیتالی آن در موارد ذیل خلاصه می گردد:
دیجیتالی شدن پلتفرم تبادلات در دنیاگردی باعث می گردد تا نمایندگان صنعت و سایر بخش های مرتبط با گردشگری از آن استفاده نمایند.
این پلتفرم برای تبادل اطلاعات و شیوه های مناسب ارتباط و انسجام بین صنایع مختلف مرتبط با ورود گردشگران و خدماتی مانند حمل ونقل، رزرو، رستوران و موارد دیگر است.
پلتفرم دیگر بر روی میهمان تمرکز دارد که نوعی بستر جدید یادگیری در زمینه دیجیتالی شدن است و هدف اصلی آن تهیه ابزارهای جدید، نوآوری ها و فناوری هاست.
البته این پروژه با اقدامات مناسب دیگر و راهبردهای جدید دیجیتال سازی انجام می گردد.
این راهبردها و نوآوری های مرتبط با دیجیتال سازی، آغاز خوبی در توسعه شیوه های جدید و نمونه های مناسبی در زمینه گردشگری است و بر روی صنایع دیگر هم مؤثر خواهند بود.
منبع: خبرگزاری ایسنا