کاهش چشمگیر مبتلایان به کرونا در تایلند

به گزارش دوست بلاگ، آمار مبتلایان جدید به کووید - 19 در تایلند روز سه شنبه برای دومین روز پیاپی، تک رقمی شد.

کاهش چشمگیر مبتلایان به کرونا در تایلند

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

به گزارش خبرگزاری تایلند (تی ان ای)، با احتساب 7 مورد ابتلا جدید به کرونا در تایلند در روز جاری و دو مورد فوتی در این روز، مجموع مبتلایان به کووید - 19 در این کشور به 2 هزار و 938 نفر و تعداد جان باختگان به 54 نفر رسید.

تاویسین وینسانویوتین (Taweesin Visanuyothin) سخنگوی مرکز مدیریت شرایط کووید - 19 تایلند گفت که تعداد موارد بهبود یافته از این بیماری به میزان 43 نفر افزایش یافته و به 2 هزار و 652 نفر رسیده است و همچنین 232 بیمار در بیمارستان های این کشور تحت مداوا هستند.

موارد جدید مرگ ناشی از کرونا در تایلند برای یک مرد 52 ساله روی داد که با یک بیمار کرونایی در تماس بود و همچنین یک زن 63 ساله که علاوه بر ابتلا به چاقی، با اعضای خانواده بیمارش نیز در ارتباط بود.

ویروس کرونا موسوم به کووید - 19 اواسط ماه دسامبر 2019 (24 آذر 98) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام نمود.

تدروس آدهانوم مدیر کل سازمان دنیای بهداشت چهارشنبه 21 اسفند ماه 98 در کنفرانسی خبری تاکید نمود: اگرچه واژه همه گیر (pandemic) به دلیل حساسیتی که دارد نباید بدون دقت مورد استفاده قرار گیرد اما ارزیابی های این سازمان ویروس کرونا را همه گیر دنیای شناسایی و اعلام می نماید.ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4000

به "کاهش چشمگیر مبتلایان به کرونا در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش چشمگیر مبتلایان به کرونا در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید