ناظم الشریعه: راستا سختی تا فینال داریم، نگران لیگ هستم

به گزارش دوست بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتسال می گوید از گروه ایران در جام ملت های آسیا راضی است اما تیمش در مرحله حذفی کار سختی خواهد داشت.

ناظم الشریعه: راستا سختی تا فینال داریم، نگران لیگ هستم

سید محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگاران، درباره هم گروهی تیم ملی فوتسال ایران با عراق، چین و میانمار در جام ملت های آسیا، بیان کرد: گروه بدی نیست و عراق و چین جزو تیم های خوب آسیا هستند و میانمار هم سال های قبل با مربیان ایرانی همچون رضا کردی و خدارحمی کار کرده است. باید این را قبول کنیم برای این که به قهرمانی برسیم فرقی نداشته باشد با چه تیمی بازی می کنیم.

او اضافه نمود: راستا رسیدن به فینال بسیار مهم است. بعضی اوقات حریفان گمنام هم دردسرساز می شوند و شرایط مسابقات بسیار مهم است. راستا ما تا فینال نسبتا سخت است چرا که باید در نیمه نهایی به احتمال زیاد با ژاپن بازی کرده و در فینال به مصاف تایلند برویم. سال های قبل هم همین طور بود اما من امسال نگران شرایط لیگ هستم و دعا می کنم که ملی پوشان در فشار زیاد مسابقات مصدوم نشوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به زمان کم اردوی قبل از مسابقات، خاطر نشان کرد: در جام ملت های 2016 یک ماه اردو داشتیم اما امسال تنها 20 روز بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت. ضمن این که قرار است با بلاروس و اسلوونی هم چند بازی محبت آمیز را برگزار کنیم.

ناظم الشریعه به حضور پر قدرت تیم ها در جام ملت های آسیا اشاره کرد و گفت : ژاپن در مسابقات داخل سالن آسیا بازیکنان جوانش را آورد و نتیجه نگرفت. آنها دوباره به سراغ با تجربه ها رفتند و در دیدار محبت آمیز ای که چند روز پیش داشتند همه قدیمی ها را دعوت کردند.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2270

به "ناظم الشریعه: راستا سختی تا فینال داریم، نگران لیگ هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: راستا سختی تا فینال داریم، نگران لیگ هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید