کامرون: روسیه نباید از حق میزبانی جام جهانی 2018 محروم گردد

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران: نخست وزیر انگلیس تاکید نمود: فکر نمی کنم که روسیه باید از حق میزبانی مسابقات جان جهانی فوتبال در سال 2018 میلادی محروم گردد.

کامرون: روسیه نباید از حق میزبانی جام جهانی 2018 محروم گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه گاردین؛ در حالی که نیک کلگ معاون نخست وزیر انگلیس پیش از این خواهان محروم شدن روسیه از میزبانی مسابقات جام جهانی در سال 2018 میلادی شده بود ولی دیوید کامرون با این مساله مخالفت نموده است.

بر اساس این گزارش معاون نخست وزیر انگلیس پیش از این در مصاحبه با ساندی تایمز خواسته بود تا لغو میزبانی روسیه در مسابقات ورزشی بخشی از تحریمهای اتحادیه اروپا علیه مسکو باشد.

نماینده نخست وزیر انگلیس در این باره تاکید نمود: کامرون بر این باور نیست که ما باید هر چه سریعتر برای اعمال تحریمهای بیشتر علیه روسیه به توافق برسیم ولی این مساله عجیب هم نیست که با توجه به رفتار روسیه کوشش برای اعمال تحریمهای جدید شروع گردد.

روسیه دسامبر 2010 میلادی توانسته است حق میزبانی مسابقات جام جهانی فوتبال در سال 2018 میلادی را به دست آورد. اخیرا تعدادی از سیاستمداران غربی خواهان محروم شدن روسیه از این حق شده اند.

روز آدینه نیز فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا نیز گفت: تحریم مسابقات بزرگ ورزشی راه چاره موثر و مناسبی برای حل و فصل مسائل نیست.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1760

به "کامرون: روسیه نباید از حق میزبانی جام جهانی 2018 محروم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامرون: روسیه نباید از حق میزبانی جام جهانی 2018 محروم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید