پوتین از تداوم همکاری اتحادیه اوراسیا با ایران و کشورهای دیگر اطلاع داد

به گزارش دوست بلاگ، رئیس جمهور روسیه طی نشستی که به وسیله ویدیو کنفرانس برگزار گردید بر تداوم همکاری اتحادیه اوراسیا با ایران و بعضی کشورهای دیگر تاکید نمود.

پوتین از تداوم همکاری اتحادیه اوراسیا با ایران و کشورهای دیگر اطلاع داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس جمهور روسیه روز سه شنبه در نشستی که به وسیله ویدیو کنفرانس برگزار گردید بر تداوم همکاری بین اتحادیه اوراسیا با ایران، چین و بعضی کشورهای دیگر تاکید نمود.

به گزارش خبرگزاری تاس ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه این سخنان را طی ملاقات با مدیر شورای مالی اوراسیا به وسیله ویدیو کنفرانس اعلام کرد.

پوتین در این زمینه اضافه کرد که ادامه تلاشها با هدف گسترش همکاریهای مالی متقابل بین این اتحادیه و شرکای خارجی علاقه مند ادامه دارد.

رئیس جمهور روسیه گفت: این اتحادیه به طور خاص با ایران، چین، ویتنام، صربستان و سنگاپور قراردادهای بین المللی منعقد نموده است.

ولادیمیر پوتین در ادامه سخنان خود از احتمال همکاری اتحادیه اوراسیا با مصر اطلاع داد. روسیه، بلاروس و قزاقستان ارمنستان و قرقیزستان از اعضای اصلی این اتحادیه هستند.

چندی قبل یک مقام ارشد دولت جمهوری ارمنستان بر تداوم همکاری با ایران در عرصه های مختلف از جمله امور تجاری تاکید نمود. واروس سیمونیان معاون وزیر اقتصاد ارمنستان در نشست مطبوعاتی به خبرنگاران گفت که دولت این کشور هیچگونه محدودیتی در مبادلات کالا با ایران وضع ننموده است. (جزئیات بیشتر)

این در حالی است که سفیر روسیه در تهران در مصحبه با یکی از رسانه های روس زبان بر تداوم همکاری کشورش با ایران اشاره نمود.

سفیر روسیه در ایران با اشاره به تداوم روابط تجاری ایران و روسیه اضافه کرد: حمل و نقل دو طرفه به وسیله دریای خزر وجود دارد و حمل و نقل باری نیز به قوت خود باقیست. میوه و سبزیجات از ایران به روسیه وارد می شوند و برای رانندگان ایرانی ویزا عبور صادر میکنیم. (جزئیات بیشتر)

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5261

به "پوتین از تداوم همکاری اتحادیه اوراسیا با ایران و کشورهای دیگر اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین از تداوم همکاری اتحادیه اوراسیا با ایران و کشورهای دیگر اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید