ویسی: چه تیمی به من داده اند که الان انتظار نتیجه دارند؟!، مقابل پرسپولیس به دنبال 3 امتیاز هستیم

به گزارش دوست بلاگ، سرمربی استقلال خوزستان از پرسپولیس به عنوان یکی از تیم های قدر ایران و آسیا یاد کرد و مدعی شد که آبی پوشان در مصاف با این تیم به دنبال سه امتیاز است.

ویسی: چه تیمی به من داده اند که الان انتظار نتیجه دارند؟!، مقابل پرسپولیس به دنبال 3 امتیاز هستیم

به گزارش خبرنگاران از اهواز، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: فردا با یکی از تیم های قدر ایران و آسیا بازی داریم. ما از حساسیت بازی آگاهی داریم و باید تمرکز لازم را در زمین داشته باشیم تا ان شاءالله سه امتیاز را بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در بازی با پرسپولیس هم قصد دارد سیستم تیمش را تهاجمی بچیند یا نه، یادآور شد: ما سیستم تیم مان را براساس شیوه بازی حریف می چینیم. در واقع شرایط بازی باعث خواهد شد که ما تصمیم بگیریم با چه روشی بازی کنیم. در بازی فردا ما در شهر خودمان به میدان می رویم و قطعاً به دنبال امتیاز خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به آمار ضعیف تیمش در رویارویی با پرسپولیس شرح داد: به هرحال ما در شرایطی با پرسپولیس بازی داریم که این تیم به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ محتاط است. اخیراً هم شکست سنگینی را مقابل الهلال خورده اند که باعث شده است از نظر روحی و روانی اُفت کنند. در بازی های اینچنینی من نیازی نیست شاگردانم را از نظر روحی و انگیزشی آماده کنم از این جهت که بازیکنان همیشه مقابل تیم های پرسپولیس و استقلال انگیزه بالایی دارند. شرایط جدول هم مسلماً تأثیری بر نتیجه بازی نخواهد داشت، چرا اگر این طور بود تیم های رئال مادرید و بارسلونا دیگر نیاز نبود با حریفان شان بازی کنند، چرا که از پیش برنده بودند. ما در بازی فردا همه تلاش مان را برای بردن انجام خواهیم داد و در نهایت تیمی نتیجه می گیرد که از موقعیت های خود بهتر استفاده کند.

ویسی با اشاره به غایبان تیمش در بازی فردا نیز گفت: طالب ریکانی و حکیم نصاری را در اختیار باشگاه قرار داده ایم و میثم دورقی و شیخ ویسی هم مصدوم هستند. نامداری و دلفی نیز تیم نوجوانان را در جام جهانی همراهی می کنند.

وی در واکنش به نقدهای که از او اخیر در اهواز می شود و فقط استانداری از او حمایت کرده است، گفت: استانداری بزرگ ماست و واقعاً جای خوشحالی دارد که استانداری و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان از ما حمایت می کنند، اما حرف من این است که چه تیمی به من داده اند که حالا انتظار نتیجه دارند؟! اگر تیم قهرمان را تحویل می گرفتم با این نتایج قبل از اینکه برکنارم کنند خودم می رفتم، اما این امتیازاتی را هم که کسب کرده ایم با تلاش خودمان بوده است. بازیکنان مان با غیرت و تمام وجودشان در میدان ظاهر می شوند. استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و همچنین تماشاگران اهوازی از شرایط تیم آگاهی دارند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در این باره تأکید کرد: قبلاً هم گفته ام که وقتی در یک سوپر مارکت هم کارگر جدید مشغول به کار می شود یک ماه زمان لازم دارد که جای روغن و رب را یاد بگیرد. این شرایط در فوتبال هم وجود دارد و من 20 بازیکن تیمم تغییر کرد و نیاز به زمان داریم تا بهتر از این شویم. من یک تیم شلخته را تحویل گرفتم و نکند توقع دارند این تیم را قهرمان ایران یا آسیا کنم؟! ان شاءالله تا یک ماه دیگر تیم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. در آن موقع تیم را دست هر فردی هم که از فوتبال سر در نیاورد، بدهند در لیگ برتر خواهند ماند، چرا که تیم شخصیت خود را پیدا کرده است. برخی با عنوان کردن نقدها از این ناراحتند که منافع شان به خطر افتاد.

ویسی در رابطه با مسائل مالی تیمش نیز عنوان کرد: صحبت کردن در این مورد دیگر اهمیتی ندارد، چرا که این مشکل دیگر کلیشه ای شده است. ما با وجود همه این مسائل فردا برای سه امتیاز تلاش خواهیم کرد.

وی در انتها در ارتباط با اینکه آیا نصاری و ریکانی به طور کل از استقلال خوزستان اخراج شده آند یا خیر؟ گفت: مدیریت باشگاه تعیین نشده است که در مورد این دو بازیکن تصمیم گیری شود و هر تصمیمی آنها بگیرند ما تابع هستیم.

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3515

به "ویسی: چه تیمی به من داده اند که الان انتظار نتیجه دارند؟!، مقابل پرسپولیس به دنبال 3 امتیاز هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: چه تیمی به من داده اند که الان انتظار نتیجه دارند؟!، مقابل پرسپولیس به دنبال 3 امتیاز هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید