هنرمندان و آثار صنایع دستی زنجان در بیلبوردهای شهری معرفی می شوند

به گزارش دوست بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از معرفی هنرمندان دارنده نشان مرغوبیت بین المللی و ملی در بیلبوردهای تبلیغاتی اطلاع داد.

هنرمندان و آثار صنایع دستی زنجان در بیلبوردهای شهری معرفی می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند امروز 19 خرداد گفت: نصب این بیلبوردها به مناسبت روز جهانی صنایعدستی، باعث معرفی و شناساندن صنایع دستی و هنرهای سنتی استان به گردشگران داخلی و خارجی می گردد. چهار بیلبورد با عنوان نشان مرغوبیت بین المللی، ملی و 11 بیلبورد با موضوع روز جهانی صنایع دستی در سطح استان نصب شده است. نشان مرغوبیت بین المللی و ملی صنایع دستی دریافت شده بیانگر کیفیت، زیبایی و اصالت صنایع دستی استان است.

او اضافه کرد: این اقدام موجب افزایش پتانسیل های این حوزه می گردد. با این روش گردشگران و مسافران ورودی به استان بیشتر جذب صنایع دستی شده و فروش محصولات نیز افزایش پیدا می نماید.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان عنوان نمود: از سال 90 تا به امروز هفت اثر در رشته ملیلهکاری، چاقوسازی و سازسنتی حائز دریافت نشان بینالمللی و از سال 86 تا به امروز 63 اثر حائز دریافت نشان ملی در رشته های ملیله کاری، مینای ملیله، چاقوسازی، ساخت ساز سنتی، حکاکی روی فلز، قلم زنی، مسگری، ساخت زیورآلات سنتی، نقاشی زیرلاکی، نمدمالی، بافتنی سنتی، پلاس بافی و ... توسط هنرمندان صنایع دستی استان دریافت شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5360

به "هنرمندان و آثار صنایع دستی زنجان در بیلبوردهای شهری معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندان و آثار صنایع دستی زنجان در بیلبوردهای شهری معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید