نگاهی به بهترین تبلت های اندرویدی اقتصادی موجود در بازار

به گزارش دوست بلاگ، تبلت یکی از کاربردی ترین ابزارهای تکنولوژی موجود در بازار است. یک تبلت خوب می تواند بسیاری از کارهای کامپیوتر شما مانند وبگردی، خواندن ایمیل، دیدن فیلم یا حتی برگزاری کنفرانس را به خوبی انجام دهد و قابلیت حمل بیشتری هم دارد. داشتن یک تبلت خوب به خصوص برای کسانی که دائم درحرکت یا سفرند گزینه بسیار مناسبی است.

نگاهی به بهترین تبلت های اندرویدی اقتصادی موجود در بازار

اگر نگاهی به بازار تبلت بیندازید تعداد گزینه های موجود بسیار زیاد است و این تصمیم گیری را سخت می کند. افزایش قیمت شدید انواع تبلت نیز باعث شده انتخاب کردن بازهم سخت تر شود. راه حل ساده ای که پیش روی شماست استفاده از خرید اقساطی تبلت است. به این ترتیب شما می توانید به سرعت کالای موردنیازتان را بخرید و سپس هزینه آن را در اقساط مشخص شده بپردازید.

در ادامه چند مورد از بهترین تبلت هایی که می توانید تهیه کنید را معرفی می کنیم:

1. Samsung galaxy tab A10.1

عملکرد قوی با قیمت به صرفه

Samsung galaxy tab A10.1 یک تبلت اقتصادی است که عملکرد بسیار مطلوبی ارائه می دهد. این تبلت که در سال 2019 عرضه شده است 2 گیگ رم، 32 گیگابایت حافظه و اندروید 6 را در اختیار کاربر می گذارد و پردازنده این تبلت Exynos 7904A است. صفحه نمایش بزرگ 10.1 اینچی HD و صدای فراگیر Dolby atmos این تبلت امکان تماشای فیلم با کیفیت بالا را فراهم کرده است.

Galaxy tab A10.1 طراحی زیبا و بدنه فلزی دارد و باتری آن نیز در تست ها 13 ساعت دوام آورده است.

2. Lenovo tab 4 8

یک مینی تبلت عالی با عملکرد قابل توجه

در میان محصولات بی شمار موجود در بازار Lenovo tab 4 8 تبلتی است که ارزش توجه بیشتر را دارد. لنوو با طراحی این تبلت توانسته است یک دستگاه خاص تولید کند. رم 2 گیگابایتی، حافظه 16 قابل ارتقا و پردازنده snapdragon425 امکاناتی هستند که این دستگاه در اختیار کاربران می گذارد. tab 4 8 یک تبلت کارآمد و همه جانبه است که طراحی خوب، صفحه نمایش باکیفیت، باتری بادوام و عملکرد قوی باعث شده است انتخاب افراد زیادی باشد.

3. Samsung galaxy tab S6 Lite

یکی از بهترین تبلت های اندرویدی موجود در بازار

Samsung galaxy tab S6 Lite نسخه ارزان قیمت tab6 سامسونگ با ظاهری باریک و براق است. این تبلت اوایل سال 2020 به بازار عرضه شد. رم 4، حافظه 64 گیگابایتی قابل ارتقا و صفحه نمایش 10.4 اینچی امکاناتی هستند که این تبلت در اختیار کاربران قرار می دهد.

این تبلت یک قلم مغناطیسی دارد که بدون نیاز به شارژ کردن روی تبلت شما کار می کند. Galaxy tab S6 Lite در رنگ های مختلفی مانند صورتی، آبی و خاکستری در بازار موجود است و باتری آن نیز در تست ها 13 ساعت دوام آورده است.

4. Amazon fire 7 tablet

ارزان ترین تبلت آمازون با حافظه دو برابر

آمازون تبلت fire7 خود را در سال 2019 به روز کرد. این تبلت با همان قیمت قبلی اما قوی تر به بازار بازگشته است. مدل جدید این تبلت 32 گیگابایت حافظه دارد که دو برابر مدل قبلی است، اما رم آن همچنان یک گیگابایت است... این تبلت 7 اینچی پردازنده 4 هسته ای 1.3 گیگاهرتزی دارد که آن را به تبلتی سریع تبدیل کرده است. این تبلت با دستیار صوتی الکسا نیز به خوبی کار می کند بنابراین می توانید به سادگی برای برقراری تماس، فهمیدن شرایط هوا یا پخش فیلم از این قابلیت استفاده کنید.

5. Amazon Fire HD10

یکی از تبلت های آمازون با صفحه نمایش بزرگ

Amazon fire HD10 بزرگترین تبلت Fire است که با پردازنده 8 هسته ای جدید با سرعت 2 گیگاهرتز 30 درصد از نسل های قدیمی خودش سریع تر است. رم دو گیگابایتی، حافظه 32 گیگابایتی و صفحه نمایش HD با رزولوشن 1080P امکانات دیگری هستند که این تبلت در اختیار کاربرانش می گذارد. به اضافه این که این تبلت به دستیار صوتی الکسا نیز مجهز است. این یکی از بهترین تبلت های اقتصادی موجود در بازار است.

6. Lenovo Yoga tab 3 pro

تبلتی که به خاطر پروژکتورش باید بخرید

لنوو با عرضه yoga tab 3 pro یک تبلت منحصر به فرد در بازار عرضه کرده است. این تبلت یک پروژکتور داخلی دارد و به طورکلی امکانات چندرسانه ای آن بسیار قدرتمندند. رم 4 گیگ، حافظه 64 گیگابایتی و باتری بزرگ این تبلت را به یک گزینه ارزشمند تبدیل کرده است. این تبلت یک صفحه نمایش با کیفیت 10.1 اینچی نیز در اختیار کاربر می گذارد. به هر حال پیدا کردن وسیله ای هم یک پروژکتور خوب باشد و هم یک تبلت قدرتمند به حساب بیاید چندان کار ساده ای نیست.

7. Saamsunmg galaxy tab S2 8.4

صفحه نمایش با وضوح بالا و عملکرد سریع، یک ترکیب قدرتمند

این تبلت بهترین گزینه برای کسانی است که از کار با گوشی های هوشمند سامسونگ لذت می برند. این تبلت یکی از نسخه های ارزان قیمت Tab S است که با صفحه نمایش 8.4 اینچی در بازار عرضه شده است اما به اندازه همان نسخه 9.7 اینچی قدرتمند است. رم سه گیگابایتی، حافظه 32 یا 64 گیگابایتی و باتری ای که 10 ساعت دام می آورد امکاناتی هستند که این دستگاه در اختیار کاربرانش می گذارد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8435

به "نگاهی به بهترین تبلت های اندرویدی اقتصادی موجود در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به بهترین تبلت های اندرویدی اقتصادی موجود در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید