برترین بسته بندی تلفن همراه کدام است؟

به گزارش دوست بلاگ، محرک اصلی رشد بازار جهانی بسته بندی تلفن های همراه، نیازهای بسته بندی موبایل، شارژر، کابل USB، هدفون، دفترچه راهنما و سایر لوازم جانبی اضافی است که در هنگام خرید تلفن های همراه ارائه می گردد.

برترین بسته بندی تلفن همراه کدام است؟

یکی دیگر از عوامل کلیدی بازار، استفاده روزافزون از بسته بندی تلفن های همراه به وسیله فراورینمایندگان آن برای حمایت از اهداف برند تجاری است. برای تأمین این امر، شرکت های بسته بندی مجبور به ارائه راهکار های بسته بندی هستند که به برند تلفن همراه مشتریان خود یاری می نماید تا در ویترین فروشگاه ها برجسته گردد.

بر اساس برآوردهای گزارش تحقیقات شفافیت بازار، پیش بینی می گردد که بازار جهانی بسته بندی تلفن های همراه بین سالهای 2017 تا 2027 رشد از 7.4 درصد را نشان دهد. با این سرعت، انتظار می رود که این بازار تا سال 2027 به ارزش 8،055.1 میلیون دلار آمریکا باشد. در حالی که 3.715.3 میلیون دلار آمریکا در سال 2016 بوده است.

بیشتر بخوانید : برترین فراوری نماینده جعبه در ایران کیست ؟

جعبه هارد باکس و کارتن لمینتی مجذوب نمایندهترین بسته بندی بازار تلفن همراه هستند

بخش هایی که بازار بسته بندی جهانی جعبه تلفن های همراه بر اساس نوع بسته بندی به آن ها تقسیم می گردد، عبارتند از جعبه هارد باکس، کارتن در مدل های لمینتی تاشو، فیلم های انعطاف پذیر، سینی های درج، تاول های ترموفرم شده و سایر محصولات بسته بندی تلفن همراه. از بین آن ها، انتظار می رود که کارتن های لمینتی تاشو با ترجیح مداوم تلفن های همراه میان رده، همچنان قابل توجه باشند.

با این حال، پیش بینی می گردد که بخش جعبه های هارد باکس در دوره پیش بینی بین سال های 2017 تا 2027 به موقعیت غالب خود برسد. از سوی دیگر، انتظار می رود تاول های ترموفرم شده به عنوان بخش اصلی نوع بسته بندی در سال های آینده ظاهر شوند. سرمایه گذاری های زیاد برای بسته بندی سفارشی، ناشی از احتیاج به ارائه تمایز و سفارشی سازی، تأثیر مثبتی بر بخش نوع تاول های ترموفرم دارد.

بر اساس نوع مواد، بازار به مقوا، پلاستیک و الیاف قالب گیری تقسیم می گردد. بخش پلاستیک را می توان بیشتر به پلی اتیلن ترفتالات، پلی وینیل کلراید، پلی اتیلن و سایر پلاستیک ها تقسیم کرد.

در حال حاضر، بخش مقوایی (شامل جعبه هاردباکس و کارتن لمینتی)، بازار جهانی بسته بندی تلفن های همراه را رهبری می نماید. علت این امر این است که مقوا را می توان بازیافت کرد که نه تنها فرصت بازیافت را برای فراورینمایندگان بسته های تلفن همراه فراهم می نماید بلکه از نظر زیست محیطی نیز پایدار است. تاول های ترموفورم مواد انتخابی فراورینمایندگان تلفن های همراه هستند که در پی راه های خلاقانه برای برجسته شدن در ویترین مغازه ها هستند.

با این حال، انتظار می رود بسته بندی های پلاستیکی بین 2017 تا 2027 به زیر 3.9٪ برسد. به این علت که کاربرد بسته بندی های پلاستیکی محدودیت دارد.

بیشتر بخوانید : 10 کارخانه برتر کارتن سازی ایران

تمرکز زیاد بازیگران بازار، آسیا و اقیانوسیه را رهبر می نماید

بخش هایی از بازار جهانی بسته بندی تلفن های همراه بر اساس جغرافیا شامل آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا، خاورمیانه و آفریقا و آسیا و اقیانوسیه است. آسیا و اقیانوسیه، در این میان، منطقه پیشرو هستند که 30.3 سهم از کل بازار را در اختیار دارند. انتظار می رود این منطقه در سال های آینده به علت نرخ رشد بالا در هند و دیگر کشورهای جنوب شرقی آسیا، پیشرفت بیشتری کند.

انتظار می رود بازار بسته بندی تلفن های همراه آمریکای شمالی در طول دوره پیش بینی رشد کندی داشته باشد. پیش بینی می گردد بازار اروپا برای بسته بندی تلفن های همراه، که به وسیله آلمان، بریتانیا، ایتالیا و روسیه راهنمایی می گردد، بین سالهای 2017 تا 2027 به مقدار 4.1 درصد افزایش یابد.

بیشتر بخوانید : برترین مرکز چاپ جعبه مقوایی در ایران کجاست ؟

ویژگی منحصر به فرد کارتن لمینتی چیست؟

به لطف سفارشی سازی، شما قادر به کنترل آنچه می خواهید، هستید. لمینت ها روکش پلاستیکی در رنگ های مختلف مانند براق یا مات هستند که نه تنها منظره جعبه را افزایش می دهند، بلکه با ضد آب بودن و ضد رطوبت استحکام جعبه را افزایش می دهند. کارتن های لمینتی به صورت عمده مقرون به صرفه تر اما با دوام، کاربردی، درجه یک و پایدار هستند.

بیشتر بخوانید : برترین شرکت چاپ و بسته بندی ایران کدام است؟

ویژگی های کارتن لمینتی و جعبه مقوایی با کیفیت چیست؟

اولین چیزی که مشتریان را جذب یک محصول می نماید، چه در قفسه ها و ویترین مغازه ها و چه تحویل درب منزل، به احتمال زیاد جعبه آن است.

در واقع جعبه، برای شما فرصت تاثیرگذاری بر مشتری را ایجاد می نماید. حتی اگر کالای دیجیتال شما در بازار بی رقیب باشد، اما در یک جعبه نامناسب، بسته بندی شده باشد، ممکن است مردم زحمت آنالیز بیشتر را نداشته باشند.

همان کلا را در یک جعبه با کیفیت قرار دهید تا مورد توجه قرار گیرند. خوشبختانه ارائه جعبه با کیفیت علم موشک نیست و احتیاجی به هزینه خیلی بالا ندارد. در اینجا شش عنصر مهم که در همه جعبه های با کیفیت مشترک است، آورده شده است:

جعبه با کیفیت استحکام خوبی داشته و محکم است

اگر فقط می توانید یک کار را انتخاب کنید که جعبه شما باید انجام دهد، این است که کالاهای خود را دست نخورده و در شرایط کاملا خوب به مشتریان خود برسانید. محافظت از محصولات شما لازم است. به ویژه اگر محصول باید منتقل گردد. البته بستگی زیادی به این که چه چیزی را ارسال می کنید، نیز دارد.

کالاهای دیجیتالی به ضربه حساس هستند و ممکن است کارایی خود را ازدست داده و یا بکشنند. در کل مهم نیست که چه چیزی را حمل می کنید، مطمئن شوید که جعبه شما به مقدار کافی محکم است.

جعبه با کیفیت طراحی مجذوب نماینده و دلپذیری دارد

ما در خصوص جنبه های عملی یک جعبه با کیفیت بحث نموده ایم، اما جعبه ها باید ظاهر خوبی نیز داشته باشند. تا به حال یک جعبه پررنگ و رنگارنگ دیده اید و تمایل به خرید محصول فقط بر اساس بسته بندی داشته اید. جعبه شما باید برجسته و تأثیرگذار باشد.

یک طرح به یاد ماندنی و چشم نواز راهی عالی برای تبلیغ نام تجاری شما، جذب مشتریان تازه و راضی نگه داشتن مشتریان فعلی است.

جعبه ها نام تجاری شما را تبلیغ می نمایند

به یاد داشته باشید، همه چیز در خصوص تبلیغ نام تجاری شما است. از یک جعبه فراموش نشدنی با طراحی زیبا بهره ببرید. مردم درباره آن صحبت خواهند کرد و اگر واقعاً خوش شانس باشید آن ها عکس های جعبه های شما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند و محصولات داخل آن را نشان می دهند. به این ترتیب کالای شما را تبلیغ می نمایند.

داخل جعبه با کیفیت به خوب بسته بندی شده است

با خرید یک جعبه با کیفیت به مشتریان خود توجه می کنید. جعبه با کیفیت فقط به نمای بیرونی ختم نمی گردد. جعبه با کیفیت ظاهری منسجم دارد. بنابراین کمی به آنچه در داخل جعبه قرار می دهید، فکر کنید. برای محافظت از کالای خود از چیزهایی مانند کاغذ پوستی یا کاغذ برش خورده بهره ببرید.

اگر بودجه شما اجازه می دهد، برش های مقوایی متناسب با محصولات خود را امتحان کنید. آن ها ظاهر کامل تری خواهند داشت و ارزش کالا را افزایش می دهند.

این جعبه ها دوستدار محیط زیست می باشند

بیشتر مردم کوشش می نمایند تا از برندهای سازگار با محیط زیست خرید نمایند. یک نظرسنجی در آمریکا نشان داده که 53 درصد از پاسخ دهندگان مایل به پرداخت هزینه بیشتر در صورت سازگار بودن بسته بندی محصول با محیط زیست هستند.

در ایران نیز مردم آگاهی و حساسیت بیشتری نسبت به محیط زیست پیدا نموده و تمایل به خرید محصولات سازگار با محیط زیست دارند.

جعبه های با کیفیت دارای مقدار مناسب هستند

باید تعیین کنید که مقدار جعبه برای احتیاجهای منحصر به فرد شما متناسب است. مقدار مناسب جعبه از کالا محافظت می نماید، منابع را هدر نمی دهد و مشتری احساس می نماید که فقط برای همان کالا ساخته شده است.

بیشتر بخوانید : کارتن چیست و انواع آن کدام است؟

برترین بسته بندی برای موبایل را از کجا سفارش دهید ؟

کیفیت جعبه های بسته بندی سفارشی با انتخاب مناسب هنگام سفارشی سازی قابل کنترل است. مواد، اشکال، مقدار ها و طرح ها؛ همه به بسته بندی موثر یاری می نمایند.

بسته بندی محصول به علت فرایند بازار و رفتار مصرف نماینده به طور قابل توجهی تغییر نموده است. یک محصول به همان مقدار با مصرف نمایندگان ارتباط دارد که با یک فراوری نماینده ارتباط دارد. زیرا این مشتریان هستند که محصول را تجربه می نمایند و اعتماد، زمان، پول و کوشش خود را سرمایه گذاری می نمایند.

در خصوص بسته بندی، هم برای شرکت ها و هم برای مشتریان مهم ترین چیز کیفیت است. آیا تا به حال فکر نموده اید که چه چیزی به تضمین کیفیت جعبه های بسته بندی محصولات یاری می نماید؟

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 12193

به "برترین بسته بندی تلفن همراه کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین بسته بندی تلفن همراه کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید