نکات مهم در تعمیر جایگاه اداری

به گزارش دوست بلاگ، در شرایط مالی فعلی خیلی از کسب و کار ها و حتی خانواده ها بعد از خراب شدن وسایلشان بجای تعویض آن ها با مورد نو تر به فکر تعمیر وسایل می افتند. این مورد درباره جایگاه های اداری هم صدق می نماید و هم کار درستی است چرا که تعمیر جایگاه اداری در بیشتر موارد هزینه کمتری نسبت به خرید یک جایگاه نو دارد و بعلاوه در صورتی که شما جایگاه خود را به یک تعمیر کار خبره یا یک شرکت خدمات تعمیر جایگاه اداری با تجربه مانند گروه خدماتی صنعت برتر بسپارید بعد از تعمیر جایگاه اداری شما با یک جایگاه نو تفاوتی نخواهد داشت. در ادامه مقاله به آنالیز نکاتی می پردازیم که هنگام تعمیر جایگاه اداری باید به آن توجه داشته باشید.

نکات مهم در تعمیر جایگاه اداری

مهم ترین دلایلی که باعث می گردد شما به تعمیر جایگاه اداری احتیاج پیدا کنید

یکی از این دلایل که از رایج ترین آن ها هم هست از بین رفتن رویه یا خراب شدن پارچه و چرم جایگاه اداری است. این اتفاق بطور معمول بر اثر استفاده نادرست از جایگاه ها اتفاق می افتد اما اگر سال های زیادی است که از جایگاه های خود استفاده می کنید یا جایگاه شما رویه یا چرم نامرغوبی داشته عادی است که این اتفاق برای جایگاه بیافتد. اگر مقداری از پارچه جایگاه از بین رفته باشد با پولیش یا رفو کردن می توان جایگاه را تعمیر کرد اما در صورت پارگی شما احتیاج به تعویض رویه جایگاه اداری دارید.

تعویض و تعمیر جک جایگاه اداری

یکی از مهم ترین بخش هایی که جایگاه های اداری چرخ دار را تشکیل می دهد جک جایگاه اداری می باشد. وظیفه این قطعه از جایگاه های اداری افزایش و کاهش ارتفاع جایگاه به دلخواه کاربر می باشد. دلیل اصلی خرابی این قطعه پریدن یا نشتن ناگهانی روی جایگاه هنگام بالا بودن آن است که باعث می گردد گاز درون جک جایگاه اداری گردد و شما احتیاج به تعمیر جک جایگاه اداری داشته باشید.

اما در صورت استفاده درست از جایگاه نیز بسته به کیفیت جک جایگاه اداری شما ممکن است این قطعه پس از مدتی کارایی خود را از دست بدهد و نشانه این موضوع پایین رفتن کاربر هنگام نشستن روی جایگاه است. برای برطرف این مشکل احتیاج است برای تعویض جک جایگاه اداری خود اقدام کنید.

خراب شدن و تعمیر پشتی جایگاه اداری

یکی دیگر از مسائل رایجی که برای جایگاه های اداری بوجود می آید خرابی پشتی این جایگاه ها می باشد. نشستن نادرست و استفاده نامناسب از قفل جایگاه ها این مشکل را بوجود خواهد آورد. برطرف این مشکل معمولا هزینه کمتری نسبت به بقیه اجزا جایگاه اداری برای شما خواهد داشت.

از بین رفتن یا شکستن دسته جایگاه های اداری

اگر هنگام نشتن روی جایگاه های اداری وزن زیادی به دسته های جایگاه وارد می کنید، وسایل خود را از دسته جایگاه ها آویزان می کنید و یا روی دسته های جایگاه اداری می نشینید باید منتظر شکستن دسته جایگاه اداری خود باشید. بطور معمول بعد از شکستن دسته جایگاه اداری تعمیر آن ها ممکن نیست و شما احتیاج به تعویض دسته جایگاه اداری دارید.

تعمیر مکانیزم جایگاه اداری و حل مشکل تنظیم نشدن شیب جایگاه اداری

در جایگاه هایی که حرفه ای تر از جایگاه های عادی هستند قطعه ای به نام مکانیزم وجود دارد که یکی از وظایف آن تنظیم شیب جایگاه اداری می باشد. اگر مکانیزم جایگاه اداری شما دچار آسیب گردد دیگر امکان تنظیم شیب برای شما فراهم نخواهد بود و شما می توانید با تعویض یا تعمیر مکانیزم جایگاه اداری خود این مشکل را حل کنید.

تحلیل رفتن فوم و ابر داخل جایگاه اداری

حتی اگر شما به برترین شکل ممکن از جایگاه های خود مراقبت کنید و تمامی اصولی که برای نگهداری از جایگاه های احتیاج است را رعایت کنید باز هم چند سال بعد از استفاده از جایگاه های اداری به دلیل نشستن و استفاده زیاد از جایگاه فوم و ابر داخل جایگاه فرو خواهد رفت و احتیاج به تعویض فوم جایگاه اداری دارید.

تعمیر چرخ جایگاه اداری و حل مشکل گیر کردن چرخ ها

گیر کردن چرخ های جایگاه اداری یکی دیگر از مسائل رایجی است که برای جایگاه های اداری اتفاق می افتد و دلیل اصلی آن گیر کردن پرز و آَشغال های زمین می باشد. برای جلوگیری از این موضوع دقت کنید که به هیچ عنوان جایگاه های اداری را روی موکت یا فرش قرار ندهید. اما تمیز کردن چرخ ها اگر که کثیفی داخل چرخ و محل پین آن نفوذ نکند کار پیچیده ای نیست اما درغیر این صورت برای تعمیر چرخ جایگاه اداری خود احتیاج به تعمیر کار جایگاه اداری دارید.

چگونه از جایگاه اداری خود استفاده کنیم تا احتیاج به تعمیر جایگاه اداری نداشته باشیم

درباره نحوه نگهداری از جایگاه اداری ضروری است نکاتی را بدانیم تا هزینه کمتری را صرف تعمیر جایگاه های اداری کنیم :

  • پریدن یا رها کردن خود روی جایگاه های اداری احتمال خرابی جایگاه را بسیار افزایش می دهد، خصوصا اگر جک جایگاه بالا باشد
  • نشتستن مداوم روی لبه جایگاه اداری باعث خم شدن یا شکستن تخته لایی جایگاه خواهد شد و بعلاوه فشار روی قسمتی از فوم ها بیشتر از باقی آن ها خواهد بود
  • به هیچ عنوان وسایل خود را از دسته جایگاه آویزان نکنید و وزن خود را به هیچ صورتی روی دسته جایگاه نیاندازید. بعلاوه زمانی که می خواهید جایگاه را ترک کنید دسته ها را تکیه گاه نکنید.
  • جهت تمیز کردن جایگاه ها به هیچ عنوان از آب استفاده نکنید چرا که باعث پوسیدگی و ترک خوردن رویه جایگاه و آب گرفتگی فوم جایگاه خواهد شد. از دستمال مرطوب برای تمیز کردن بهره ببرید.
  • به هیچ عنوان جایگاه های اداری چرخ دار را روی سطح پرز دار مانند فرش قرار ندهید
منبع: اتاق
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 13360

به "نکات مهم در تعمیر جایگاه اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم در تعمیر جایگاه اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید