نظر یک کارشناس تیم سازمان جهانی بهداشت درباره منشاء کرونا

به گزارش دوست بلاگ، یکی از کارشناسان سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: این احتمال وجود دارد که بیماری کووید-19 در بازار غذای دریایی شهر ووهان گسترش پیدا نموده باشد اما این محل نمی تواند منشا کروناویروس باشد.

نظر یک کارشناس تیم سازمان جهانی بهداشت درباره منشاء کرونا

به گزارش خبرنگاران، این کارشناس سازمان جهانی بهداشت اظهار کرد: این احتمال وجود دارد که بازار غذای دریایی شهر ووهان شرایط را برای گسترش کروناویروس جدید فراهم نموده باشد اما به این معنی نیست که منشا ویروس است.

ولادیمیر ددکوف، یکی از اعضای تیم کارشناسی سازمان جهانی بهداشت تاکید نمود: هنوز شواهدی وجود ندارد که نشان دهد کروناویروس از شهر ووهان نشات گرفته باشد اما از نظر تئوریک همه شرایط برای گسترش این ویروس در این شهر وجود داشته است.

بازار غذاهای دریایی شهر ووهان با خوشه اولیه موارد ابتلا به کووید-19 مرتبط بوده است اما محققان هنوز در خصوص نقشی که در این بیماری داشته است به نتیجه ای صریح دست پیدا ننموده اند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شینهوا، وی همچنین در بازدیدی که همراه 9 کارشناس دیگر سازمان جهانی بهداشت از موسسه ویروس شناسی ووهان داشت تئوری مطرح شده در خصوص نشت ویروس را رد کرد و گفت: برای تیم تحقیقاتی ما بازدید از این مرکز، صحبت با کارکنان و فرایند انجام آزمایشات مهم بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9036

به "نظر یک کارشناس تیم سازمان جهانی بهداشت درباره منشاء کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر یک کارشناس تیم سازمان جهانی بهداشت درباره منشاء کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید