ارسال دستمال کاغذی به وسیله پهپاد در سانفراسیسکو

به گزارش دوست بلاگ، یک مرد اهل سانفرانسیسکو برای مبارزه با کرونا و ارسال دستمال کاغذی به دوست خود از روشی جالب استفاده کرد. این مرد به وسیله پهپاد دستمال کاغذی ها را به دوست خود تحویل داد. دوست این مرد، به علت شیوع کرونا در داخل محوطه خانه خود قرنطینه شده بود و امکان خرید دستمال کاغذی را نداشت.

ارسال دستمال کاغذی به وسیله پهپاد در سانفراسیسکو

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این موضوع به وسیله ویدئویی که در توییتر منتشر شده است به سرعت به خبری جالب و خنده دار در روز های شیوع کرونا تبدیل شده است. این ویدئو نشان می دهد یک پهپاد با یک رول دستمال توالت به سمت پایین حرکت می نماید و یک نفر در پاسیوی خانه خود منتظر تحویل دریافت دستمال است.

این تعامل، نمونه ای ساده و مهیج از چگونگی تحویل لوازم ضروری به افراد در حین شیوع کرونا است. این روز ها بسیاری از فروشگاه ها با کمبود دستمال کاغذی و لوازم بهداشتی و ضدعفونی روبرو شده اند و در نتیجه ارسال دستمال کاغذی با این روش بسیار مورد توه قرر گرفته است. این روش یک خلاقیت جالب است که می تواند در ارسال دارو نیز مورد استفاده قرار گیرد.

دریافت کننده دستمال کاغذی، ایان چان نام دارد که مدتی نیز در توییتر کار می نموده است. او می گوید باور نمی نموده که دوستش بتواند با این مهارت از پهپاد برای تحویل دستمال کاغذی استفاده کند. اقدامات جدی قرنطینه در سانفرانسیسکو و سیلیکون، ولی باعث شده بسیاری از اهالی این منطقه که با فناوری نیز بسیار نزدیکند مورد توجه باشد و بعید نیست طی روز های آینده شاهد خلاقیت های جدیدتری باشیم.

سرعت شیوع کرونا در ایالات متحده بسیار بالا است و تا کنون بیش از 62 هزار نفر مبتلا شده اند و حداقل 888 نفر نیز جان باخته اند. کالیفرنیا 58 نفر کشته ثبت نموده است.

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: انتخاب
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4230

به "ارسال دستمال کاغذی به وسیله پهپاد در سانفراسیسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال دستمال کاغذی به وسیله پهپاد در سانفراسیسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید