نرم افزار موبایل کاتالوگ صنایع دستی در لرستان راه اندازی شد

به گزارش دوست بلاگ، معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت: به منظور به دست آوردن اطلاعات لازم در رابطه با رشته های صنایع دستی، نرم افزار موبایل کاتالوگ صنایع دستی در استان لرستان تهیه شده است.

نرم افزار موبایل کاتالوگ صنایع دستی در لرستان راه اندازی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

افشین بابا حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خرم آباد گفت: در شش ماهه سال جاری بیش از پنج هزار قطعه از انواع مصنوعات چوبی و چرم دوزی در سطح استان لرستان به فراوری رسیده است.

وی اضافه کرد: به منظور به دست آوردن اطلاعات لازم در رابطه با رشته های صنایع دستی، نرم افزاری تحت عنوان موبایل کاتالوگ تهیه شده که در حال بهره برداری است و علاقه مندان می توانند از آن استفاده نمایند.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان مطرح کرد: در راستای مستندسازی هنر صنایع دستی، طی سال جاری از تمام کارگاه های صنایع دستی، عکاسی صنعتی انجام شده است.

وی اعلام کرد: لرستان دارای ظرفیت های خوبی در حوزه انواع صنایع دستی است و از گذشته به دلیل موقعیت جغرافیایی که داشته و همچنین به علت نیازهای مردم ، انواع صنایع دستی فراوریشده و موردتوجه قرارگرفته است.

بابا حسینی با اشاره به پتانسیل های قوی استان در حوزه هنر توضیح داد: در این راستا کارهای خوبی توسط صنعتگران انجام شده که موردتوجه قرارگرفته است و این در حالی است که تمام کوشش خود را خواهیم کرد که در حوزه صنایع دستی به پیشرفت دست یابیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2767

به "نرم افزار موبایل کاتالوگ صنایع دستی در لرستان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزار موبایل کاتالوگ صنایع دستی در لرستان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید