مقاله: آشنایی با موزه همینگوی کوبا (Hemingway Museum)

به گزارش دوست بلاگ، خانه نویسنده معروف ارنست همینگوی در حومه شهری هاوانا با نام سان فرانسیسکو دِ پائولا (San Francisco de Paula) قرار گرفته است. در اینجا شما خانه ای را خواهید دید که به سبک خانه های موری ساخته شده است. این خانه به وسیله ارنست همینگوی در ابتدا اجاره شد و سپس آن را خرید.

مقاله: آشنایی با موزه همینگوی کوبا (Hemingway Museum)

چه کتاب های همینگوی را خوانده باشید چه نه، بازدید از این موزه ارزش آن را دارد که خانه یکی از معروف و محبوب ترین نویسنده های جهان را ببینید. در حقیقت آنقدر این خانه مهم است که حتی ارزش آن را دارد که تنها به خاطر آن به کشور کوبا سفر کنید.

Museo Hemingway, Finca Vigía, San Francisco de Paula, Havana

ارنست همینگوی در 21 ژوئیه 1899 در ایالیت ایلینوی آمریکا به جهان آمد. پدر او پزشک و مادرش مدرست پیانو بود. همینگوی پس از اتمام دبیرستان، برای مدتی گزارش گاهنامه استار شد. در جنگ جهانی اول، او مجروح شد و برای ماه ها در بیمارستان بستری بود. پس از آنکه همینگوی به ایالات متحده بازگشت، کار خبرنگاری را مجددا آغاز و برای تورنتو استار آغاز به کار کرد. او سپس به نویسندگی بیشتر مشغول شد و بین سال های 1921 تا 1926، به یکی از نویسنده های معروف تبدیل شد. این نویسنده معروف در سال 1961 متاسفانه اقدام به خودکشی کرد.

منبع مقاله: آشنایی با موزه همینگوی کوبا (Hemingway Museum)

انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 12477

به "مقاله: آشنایی با موزه همینگوی کوبا (Hemingway Museum)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با موزه همینگوی کوبا (Hemingway Museum)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید