مقاله: آشنایی با بهترین فستیوال های کانادا

به گزارش دوست بلاگ، علاقه مندان به موسیقی هر سال در مونترال کانادا جمع می شوند. این فستیوال یکی از بزرگ ترین جشنواره های آمریکایی شمالی است که حتی در کتاب رکوردهای گینس هم به ثبت رسیده است. در زمان برگزاری جشنواره تمام خیابان های منتهی به مراسم در شهر مونترال بسته می شوند تا عاشقان موسیقی در فضای باز و به مدت 10 روز غرق در آواز شوند. این فستیوال میزبان سه هزار نوازنده از 30 کشور است که بیش از 650 کنسرت برگزار می کنند. نیمی از آن ها رایگان هستند. حضور بیش از 2 میلیون تماشاگر شامل مسافران تور ارزان به کانادا از سراسر جهان برای این رویداد در نوع خود عجیب و خاص است.

مقاله: آشنایی با بهترین فستیوال های کانادا

از سال 1983 تا به امروز فستیوال کمدی مونترال (که همچنین با عنوان معروف ترش یعنی فستیوال تنها برای خنده شناخته می شود)، انگیزه لازم برای جمعیتی عظیم از مردمی بوده که تنها برای تفریح، تنها برای سرگرمی و تنها برای خنده، هر سال در ماه جولای راهی شهر مونترال می شوند. از ابتدای راه اندازیش، سال به سال بر محبوبیت این فستیوال افزوده شده و حالا در این سال ها میزبان برخی از بزرگترین کمدین های جهان است.

کارناوال زمستانی استان کبک کانادا در اواسط زمستان برگزار می شود و به طور معمول دو هفته و نیم طول می کشد. این فستیوال جاذبه های زیادی را برای مسافران ارزانترین تور کانادا به همراه دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این رویداد آدم برفی بونهوم است که رهبری مراسم را بر عهده دارد. فعالیت های کارناوال زمستانی به صورت شبانه روزی ادامه دارند و سرتاسر شهر با بادکنک های بزرگ، چراغ و مجسمه های یخی تزئین می شوند. مسابقات سورتمه سواری، اسب سواری و ساخت مجسمه یخی هم از دیگر بخش های این جشن هستند.

منبع مقاله: آشنایی با بهترین فستیوال های کانادا

انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 11666

به "مقاله: آشنایی با بهترین فستیوال های کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با بهترین فستیوال های کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید