معرفی 8 شرکت منتخب در جشنواره برترین های پارک فناوری

به گزارش دوست بلاگ، مدیر کل نظارت و ارزیابی پارک فناوری پردیس از معرفی 8 شرکت برتر این پارک در جشنواره برترین شرکت های پارک، اطلاع داد و گفت: این جشنواره روز 17 شهریورماه جاری برگزار خواهد شد.

معرفی 8 شرکت منتخب در جشنواره برترین های پارک فناوری

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، محسن علی اکبریان با بیان اینکه فراخوان مشارکت در جشنواره برترین شرکت های پارک از 11 تیر ماه منتشر شد، اضافه نمود: هر سال طی برگزاری این جشنواره فعالیت شرکت ها در چند سرفصل سنجیده می گردد که شامل صادرات محصولات و خدمات فناورانه، همکاری با طرف های خارجی، همکاری با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی، توسعه مالی، هم افزایی بین شرکت ها در مجموعه داخل پارک، فراوری و توسعه فناوری و ارتقا و توسعه سازمانی و مسئولیت اجتماعی می گردد.

علی اکبریان در خصوص مشارکت استارتاپ های مستقر در کارخانه های نوآوری در این جشنواره گفت: استارتاپ های مستقر در شعب، در صورت کامل شدن فرآیند عضویتشان در پارک فناوری پردیس، امکان شرکت در جشنواره برترین شرکت ها را دارند. حدود 8 استارتاپ مستقر در شعب که واجد این شرط بودند، در ارزیابی سال جاری شرکت کردند. فعالیت شتابدهنده های مستقر در کارخانه های نوآوری نیز، توسط مرکز شتابدهی نوآوری به صورت مجزا سنجیده می گردد.

مدیر کل نظارت و ارزیابی واحدهای فناور پارک فناوری پردیس با اشاره به نتایج داوری ها یادآور شد: بر اساس رای داوران 6 شرکت برگزیده از میان شرکت های مستقر در پارک انتخاب شدند، همچنین 2 شرکت از میان شرکت های مرکز رشد فناوری نخبگان هستند. این برگزیدگان در روز برگزاری این جشنواره در 17 شهریور معرفی می شوند.

بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، علی اکبریان با اشاره به اینکه فرآیند ارزیابی شرکت ها به دو صورت کمی و کیفی انجام می گردد، گفت: سال جاری در نسبت ارزیابی کمی و کیفی فرایند سال گذشته را حفظ کردیم؛ 80 درصد از فرآیند ارزیابی کمی و بر مبنای مستندات ارائه شده توسط شرکت ها و 20 درصد از آن کیفی و بر مبنای نظر متخصصان و خبرگان بود.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6715

به "معرفی 8 شرکت منتخب در جشنواره برترین های پارک فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 8 شرکت منتخب در جشنواره برترین های پارک فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید