معرفی مرکز حیدر علی اف جاذبه گردشگری باکو

به گزارش دوست بلاگ، باکو، پایتخت مدرن و ساحلی کشور آذربایجان است که در کنار دریای کاسپین واقع شده است.

معرفی مرکز حیدر علی اف جاذبه گردشگری باکو

از سفر با تور زمستان پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

برای آن که مرکز حیدر علی اف را پیدا کنید، لازم نیست دقت چندانی به خرج دهید، چرا که از فواصل خیلی دور، سازه ای متفاوت، جذاب و سپید رنگ در محوطه ای وسیع خودنمایی می نماید. برای تفریح و وقت گذرانی در کنار این مجموعه، گزینه های متفاوتی پیش روی شماست. می توانید تنها به تماشای این ساختمان از بیرون اکتفا کنید و یا در کنجکاوی پا را فراتر گذاشته و وارد مجموعه شوید تا ببینید درون این سازه عجیب و غریب و چشم نواز چه خبر است. اگر شما هم به اندازه ما کنجکاوید تا درباره این جاذبه گردشگری باکو بیش تر بدانید، همراه خبرنگاران بمانید.

آشنایی با مرکز حیدر علی اف

مرکز حیدر علی اف یا حیدر علیف، سازه ای زیبا و شکوهمند است که با طراحی خارق العاده و منحصر به فردی بنا شده و در قلب شهر باکو دلبری می نماید. امروزه در کنار جاذبه های تاریخی پایتخت آذربایجان، این مرکز فرهنگی یکی از مهم ترین و پربازدیدترین دیدنی های گردشگری باکو محسوب می گردد و به عنوان نمادی از شهر باکوی مدرن و کشور پیشرفته آذربایجان شناخته می گردد. در حال حاضر گردشگران بسیاری، در طی سفر چند روزه خود به سراغ سازه حیدر علی اف می فرایند تا حداقل با آن، عکسی به یادگار بگیرند.

موزه حیدر علی اف

جذاب ترین بخش مرکز حیدر علی اف، موزه آن است که در سه طبقه به شما امکان می دهد تا با حیدر علی اف، رهبر ملی آذربایجان و سومین رییس جمهور این کشور آشنا شوید. کافی است به درون این بخش پا بگذارید، به زودی مجذوب طراحی داخلی و نحوه به نمایش گذاشتن اطلاعات آن خواهید شد و متوجه نمی شوید چطور زمانی از روزتان را صرف گشت و گذار در موزه حیدر علی اف نموده اید.

در این بخش صفحه نمایش هایی عظیم، لمسی و جالب توجه قرار داده شده و در محیطی تعاملی عکس ها و زندگی نامه حیدر علی اف را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند. با گشت و گذار در این موزه با بخش های مختلف زندگی کاری و شخصی حیدر علی اف آشنا می شوید و از اهمیت این مرد در تاریخ سیاسی جمهوری آذربایجان مطلع خواهید شد.

لباس های رسمی، مدال های مختلف، ماشین های تشریفاتی و لوازم منزل حیدر علی اف، از جمله چیزهایی است که می توانید در این موزه شکیل و منحصر به فرد در گردشگری باکو، از نزدیک ببینید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با جاذبه های گردشگری باکو راهنمای سفر زمینی به باکو را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7361

به "معرفی مرکز حیدر علی اف جاذبه گردشگری باکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز حیدر علی اف جاذبه گردشگری باکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید