ماجرای غذایی نامطلوب جاده هراز

به گزارش دوست بلاگ، مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در واکنش به انتشار اخبار کذب درباره ارائه گوشت نامتعارف و نیز مواد غذایی نامطلوب به گردشگران در واحدهای پذیرایی بین راهی کشور به ویژه راستا جاده هراز توضیحاتی داد.

ماجرای غذایی نامطلوب جاده هراز

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ولی تیموری - مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در واکنش به انتشار اخبار کذب درباره ارائه گوشت نامتعارف و نیز مواد غذایی نامطلوب به گردشگران در واحدهای پذیرایی بین راهی کشور به ویژه راستا جاده هراز، گفت: شکل گیری موجی از شایعات مبتنی بر اهداف مختلف، اقدامی ناشایست در راستای تخریب زحمات و کوشش یکی از موثر ترین نوع تاسیسات گردشگری کشور به شمار می آید و سردرگمی و در نهایت نارضایتی هموطنان و گردشگران را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه واحدهای پذیرایی بین راهی کشور اغلب با توجه به قرار دریافت در راستاهای دور از شهر، جغرافیای سخت و فعالیت تحت شرایط آب و هوایی متغیر همیشه علاوه بر ارائه خدمات متنوع اقامتی و پذیرایی به گردشگران یکی از حامیان و تکیه گاه های اصلی تاسیسات گردشگری کشور به شمار می آیند؛ اضافه نمود: کوشش جهت ارائه خدمات مطلوب توسط هر یک از واحدهای مذکور با توجه به نظارت های گسترده و متوالی بازرسین از اصلی ترین اهداف سازمان و ادارات کل استانی به شمار می آید و همیشه در سطحی شایسته نیز تحقق یافته است.

تیموری با اشاره به اینکه یکی از مسائل اصلی این فعالیت فقدان تشکل های حرفه ای در سطح استان ها است؛ توضیح داد: با توجه به اینکه یکی از برنامه های در دست اقدام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ساماندهی تشکل های حرفه ای در سطح کشور به شمار می آید؛ لذا با تحقق این امر علاوه بر نظارت های قوی و حمایت های تخصصی، بدون شک شاهد شکل گیری چنین شایعاتی نبوده و پاسخگویی به موقع و حرفه ای از سوی آنان آنجا خواهد شد.

خدمات مطلوب واحدهای پذیرایی بین راهی در پی نظارت های متوالی

همچنین در پی انتشار اخبار کذب درباره ارائه گوشت نامتعارف و نامطلوب به گردشگران در واحدهای پذیرایی بین راهی راستا جاده هراز، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در این رابطه گفت: در حال حاضر طبق روال روزانه و نتیجه گزارش بازرسین کمیته تلفیقی نظارت بر تاسیسات گردشگری استان، اخبار کذب انتشار یافته به طور قطع رد می گردد و مورد تایید نیست.

وی با بیان اینکه نظارت بر تمام تاسیسات گردشگری به ویژه واحدهای پذیرایی بین راهی یکی از اصلی ترین اقدامات و برنامه های دائمی این اداره کل به شمار می آید؛ اظهار کرد: کمیته تلفیقی مشترک نظارت بر تاسیسات گردشگری متشکل از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت و نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت مستمر خدمات ارائه شده به گردشگران را ارزیابی و نظارت می نمایند تا همیشه رضایتمندی و احقاق حقوق هموطنان در سطحی شایسته محقق گردد.

وی اضافه نمود: علاوه بر نظارت های مذکور، بازدید روسا و کارشناسان معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و نیز شهرستان ها نیز تکمیل نماینده فرایند مورد اشاره به شمار می آیند تا هدف غایی رضایتمندی گردشگران محقق گردد.

به گزارش میراث فرهنگی - در خاتمه این مقام مسئول از کلیه هموطنان خواست بدون توجه به اخبار کذب و شایعات اخیر در این زمینه، برای سفرهای خود برنامه ریزی نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3485

به "ماجرای غذایی نامطلوب جاده هراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای غذایی نامطلوب جاده هراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید