قالیباف در راستا عمل به وظیفه نظارتی خود به استان های مختلف سفر می کند

به گزارش دوست بلاگ، رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به سفر رئیس مجلس و برخی از نمایندگان به استان خوزستان، گفت: انجام چنین سفرهایی با هدف عمل به وظیفه نظارتی مجلس انجام می شود.

قالیباف در راستا عمل به وظیفه نظارتی خود به استان های مختلف سفر می کند

محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، با اشاره به سفر رئیس مجلس و برخی از نمایندگان به استان خوزستان، گفت: با توجه به اینکه قانون گذاری و نظارت دو وظیفه نمایندگان طبق قانون اساسی است، چنین سفرهایی با هدف انجام وظیفه نظارتی انجام می شود.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به کافی بودن قوانین، مجلس توان خود را بر بعد نظارت معطوف کرده است، اضافه نمود: سفر رئیس مجلس و برخی نمایندگان به استان خوزستان در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه های مختلف در راستا اجرای مصوبات صورت گرفته و تداوم نیز خواهد داشت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سفر به استان های مختلف میزان عمل به وعده ها و مصوبات از سوی دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار می گیرد، اضافه نمود: هدف مجلس از چنین سفرهایی کمک به رفع مسائل مردم و تلاش برای آبادانی کشور است.

رضایی کوچی با اشاره به اینکه مجلس با چنین سفرهایی پیگیر نحوه هزینه کرد بودجه های اختصاص یافته نیز خواهد شد، گفت: باید با چنین پیگیری های اجرای مصوبات مجلس را از دولت بخواهیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در خلال انجام سفرهای نظارتی بسکمک از کاستی ها احصا می شوند، اضافه نمود: سفر به خوزستان که همراه با رئیس مجلس انجام شد نشان داد که قوه مقننه باید بیش از پیش روی بعد نظارتی خود متمرکز شود تا به این ترتیب مسائل مردم رفع شوند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نباید با انتقادهای دور از واقع ارزش انجام وظیفه نظارتی مجلس با چنین سفرهایی کم شود.

4151/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6722

به "قالیباف در راستا عمل به وظیفه نظارتی خود به استان های مختلف سفر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قالیباف در راستا عمل به وظیفه نظارتی خود به استان های مختلف سفر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید