فردا؛ زمان ورود آزمایشی برای برگزاری آزمون مجازی جامع جبرانی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش دوست بلاگ، تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر برگزاری آزمون مجازی جامع جبرانی مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش ساعت 10 صبح سه شنبه 20 مهر، فردا دوشنبه 19 مهر ماه از ساعت 9 تا 15 را زمان ورود آزمایشی مشمولان به سایت آزمون های الکترونیکی دانشگاه به نشانی azmoon.cfu.ac.ir گفت.

فردا؛ زمان ورود آزمایشی برای برگزاری آزمون مجازی جامع جبرانی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، رضا کچوئیان، دبیر ستاد برگزار کننده آزمون های این دانشگاه با اشاره به برگزاری آزمون مجازی جامع جبرانی جاماندگان گروه اول و همچنین افراد قبول نشده گروه دوم مشمولان قانون معین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در آزمون شهریور ماه منابع آزمون را مشتمل بر سه مولفه دانست و گفت: کارآموزی با 275 نمره به نام مولفه نخست آزمون است.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، 275 نمره از کل آزمون را مربوط به مولفه فرهنگی با تعداد 7 درس برگزار شده در پودمان های اول و دوم دانست و شرح داد: 450 نمره هم مختص آزمون جامع است.

وی، خطاب به مشمولان آزمون، شرح داد: بخش کتبی آزمون با دارا بودن 450 نمره روز سه شنبه 20 مهر جاری در قالب یک مجموعه 40 سؤالی برای 23 گروه برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول، مبنای طراحی سؤالات را فیلم های آموزشی ارائه شده در پودمان ها دانست و اضافه نمود: 2 نام درس تخصصی هر رشته به تفکیک و 1 نام درس مشترک اخلاق حرفه ای در همه رشته ها مقیاس سنجش و معین صلاحیت افراد مشمول قانون معین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در آزمون جامع است.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، خاطر نشان کرد: کتاب های درسی و راهنماهای معلم هم جزو منابع آزمون به تعداد می فرایند، 5 سؤال از 40 سؤال آزمون مرتبط با این کتاب ها است.

کچوئیان، طراحی سؤالات 1 تا 30 آزمون جبرانی 20 مهر را به صورت چندگزینه ای ذکر و گفت: 2 سؤال سناریو محور هم همچون آزمون های برگزار شده قبل برای آزمون جبرانی پیش رو طراحی شده است.

وی، شرح داد: با توجه به آشنایی بیشتر شرکت کنندگان در آزمون با چگونگی سؤالات، لینک منابع مذکور هم در اطلاعیه مرکز سنجش از طریق سایت اصلی دانشگاه فرهنگیان در اختیار افراد ذی نفع قرار گرفته است.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر این که آزمون جبرانی جامع مشمولان قانون معین تکلیف وزارت آموزش و پرورش ساعت 10 صبح روز سه شنبه هفته جاری از طریق سایت آزمون های الکترونیکی دانشگاه به نشانی azmoon.cfu.ac.ir به صورت مجازی برگزار خواهد شد، فردا دوشنبه 19 مهر ماه از ساعت 9 تا 15 را زمان ورود آزمایشی مشمولان آزمون به سایت مذکور گفت و گفت: چنان چه فرد یا افرادی پیروز به ورود به سامانه آزمون نشوند می توانند از طریق ارتباط با یکی از تعداده های تلفن 87751427- 87751303- 87751408- 87751248 مراتب را پیگیری و از تماس با سایر تعداده تلفن های سازمان مرکزی و یا ارسال پیام برای مدیران دانشگاه جدا خودداری کنند.

کچوئیان، از همه افرادی که در آزمون های برگزار شده ماه های مرداد و شهریور پیروز به کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون نشده اند، خواست به منظور تبدیل شرایط و استخدام در دستگاه وزارت آموزش و پرورش در آزمون جبرانی مجازی صبح روز سه شنبه شرکت کنند.

دبیر ستاد برگزار کننده آزمون های دانشگاه فرهنگیان، یادآور شد: اگر فرد یا افرادی خواهان حضور در پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان برای استفاده از ابزار و امکانات موجود هستند، زمینه برای حضور افراد مهیا است.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، در خاتمه خاطر نشان کرد: همه تدابیر لازم برای برگزاری آزمون روز سه شنبه پیش بینی شده است و مرکز سنجش شایستگی­ های حرفه­ ای منابع انسانی این دانشگاه از آمادگی کامل برای برگزاری آزمون مجازی 20 مهر برخوردار است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 11785

به "فردا؛ زمان ورود آزمایشی برای برگزاری آزمون مجازی جامع جبرانی دانشگاه فرهنگیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا؛ زمان ورود آزمایشی برای برگزاری آزمون مجازی جامع جبرانی دانشگاه فرهنگیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید