غربالگری 6700 نفر از کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی

به گزارش دوست بلاگ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اجرای طرح غربالگری 6700 نفر از کارکنان ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برای مقابله با انتشار و گسترش ویروس کرونا خبر داد.

غربالگری 6700 نفر از کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، محمود ترفع با تاکید بر اینکه طرح غربالگری بیماری کرونا در راستای حفظ، صیانت و ارتقای سلامت کارکنان شرکت واحد اجرا شده است، اضافه کرد: اطمینان و مراقبت از سلامتی کارکنان و جلوگیری از بیمار شدن آن ها و قطع زنجیره بیماری و بیماریابی از جمله اهداف این طرح محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح غربالگری، تست های تب سنجی، سنجش اکسیژن، ویزیت پزشک و بررسی علائم بالینی کارکنان انجام شد، اظهار کرد: به تشخیص پزشک، بخشی از همکاران شرکت واحد توسط تیم پزشکی شرکت شهر سالم مورد آزمایش خون نیز قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه با وجود اتخاذ و اجرای اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی، متأسفانه تا کنون 40 نفر از همکاران ما که 18 نفر از آن ها را رانندگان تشکیل می دهند به بیماری کرونا مبتلا شده اند، گفت: امیدواریم با اجرای طرح غربالگری، آن دسته از همکارانی که مشکوک به این بیماری هستند، شناسایی شوند تا هر چه زودتر مورد مداوا و درمان قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4360

به "غربالگری 6700 نفر از کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غربالگری 6700 نفر از کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید