عملیات گسترده و قریب الوقوع عراق علیه داعش

به گزارش دوست بلاگ، مقامات عراقی در بغداد از آمادگی برای اجرای عملیات نظامی گسترده جهت هدف قرار دادن مقرهای گروهک های تروریستی داعش خبر دادند.

عملیات گسترده و قریب الوقوع عراق علیه داعش

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش ایسنا، به نقل از العربی الجدید، مسئولان عراقی در بغداد اعلام کردند که نیروهای مشترک عراق با همکاری نیروی هوایی، یگان های مسلح العشائر و نیروهای حشد شعبی برای اجرای عملیات نظامی گسترده جهت هدف قرار دادن پناهگاه های گروهک های تروریستی داعش در مناطق شمال، شرق و غرب این کشور آماده می شوند که مساحت آن بیش از 180 کیلومتر مربع تخمین زده شده است.

این عملیات پس از چندین عملیات تروریستی داعش در استان های صلاح الدین، کرکوک، دیالی و الانبار انجام می شود که در نتیجه آن تعدادی از نیروهای حشد شعبی و نیروهای امنیتی عراق کشته شدند.

به همین دلیل، یک مسئول عالی رتبه در دولت عراق از آمادگی برای آغاز اجرای عملیات نظامی بزرگ در مناطق کوهستانی، صحرایی، جنگل هاو باغ های استان ها و مناطق بخش شمالی، شرقی و غربی کشور خبر داد.

به همین دلیل، کنندگان و فراکسیون های سیاسی مختلف از نیروهای عراقی خواستند برای توقف حملات تروریستی و تشخیص دلایل آن با هم همکاری و تلاش کنند.

به همین دلیل، یک مقام عراقی دیگر در بغداد از نزدیک بودن اجرای عملیاتی خبر داد که آن را غیر کلاسیک توصیف کرد.

وی همچنین شرح داد، این عملیات طبق داده های اطلاعاتی انجام خواهد شد و هیچ درخواست کمکی از سوی ائتلاف بین المللی ضد داعش نشده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4886

به "عملیات گسترده و قریب الوقوع عراق علیه داعش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات گسترده و قریب الوقوع عراق علیه داعش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید