شارژ بی سیم لنزهای هوشمند امکانپذیر شد

به گزارش دوست بلاگ، دانشمندان کره جنوبی فناوری جدیدی را برای شارژ بی سیم لنزهای تماسی هوشمند طراحی و ساخته اند که توسعه آن می تواند افق های روشنی را به روی بازار فناوریهای پوشیدنی باز کند.

شارژ بی سیم لنزهای هوشمند امکانپذیر شد

روز گذشته بنیاد ملی تحقیقات کره جنوبی اعلام نمود: تیمی از دانشمندان و محققان به سرپرستی پارک جانگ اونگ، استاد علوم مواد از دانشگاه سئول ، از روش های چاپ فوق العاده برای ساخت یک ابر رسانا واصلاح مدارها استفاده نموده و فناوری جدید را برای شارژ بی سیم لنزهای تماسی ابداع نموده اند.

این ابر رسانا قادر به شارژ بی سیم و تخلیه بار الکتریکی از فناوریهای پوشیدنی است که نمی توان در آن ها باتری داخلی قرار داد. به گفته این بنیاد شارژ بعضی لنزهای تماسی با پورت برق مسائل ایمنی متعددی را ایجاد نموده و همزمان اشیای دیگری را به داخل چشم راهنمایی می نماید که این اقدام برای سلامتی چشم بسیار خطرناک است. اما حال با این ساخت این فناوری جدید، به راحتی می توان لنزهای تماسی هوشمند را از راه دور و به صورت بی سیم شارژ نموده و از ان ها استفاده کرد.

در این روش به هیچ وجه گرمای اضافی و خطرناکی متوجه چشم نشده و بار الکتریکی ناشی از شارژ بی سیم به اعصاب چشم صدمه ای وارد نمی نماید. این لنزهای هوشمند همانند لنزهای مشابه پس از استفاده از چشم خارج شده و در محلول مخصوص نگهداری می گردد.

لازم به ذکر است کمپانی سامسونگ در حدود 5 ماه پیش، پتنت لنزهای تماسی را در کره جنوبی ثبت کرد که دارای صفحه نمایشی بوده و دوربین توکار و سنسورهای آن با پلک زدن کنترل می شد. سامسونگ این لنزهای تماسی هوشمند را به این منظور توسعه داده تا تجربه بهتر و جدیدتری را از واقعیت افزوده ایجاد کند. لنزهای تماسی هوشمند این امکان را فراهم خواهند کرد تا واقعیت افزوده درون چشم فرد نمایش داده شده و همزمان نامرئی باشد.

بیشتر بخوانیم: لنز هوشمند در چشم سربازان آمریکایی

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2322

به "شارژ بی سیم لنزهای هوشمند امکانپذیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژ بی سیم لنزهای هوشمند امکانپذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید