عضو هیئت علمی دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان دو مدال طلای بین المللی را کسب کرد

به گزارش دوست بلاگ، دانیال نژاد ملایری، عضو هیئت علمی دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات صنعت برق کره جنوبی و مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات کشور سنگاپور را کسب کرد.

عضو هیئت علمی دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان دو مدال طلای بین المللی را کسب کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانیال نژاد ملایری عضو هیات علمی دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات صنعت برق کره جنوبی و مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات کشور سنگاپور را کسب کرد.

مسابقات بین المللی اختراعات صنعت برق کره جنوبی BIXPO با حمایت شرکت ملی برق کره جنوبی KEPCO و فدراسیون بین المللی اختراعات IFIA، از سال 2015 در شهر گوانجو برگزار می شود. این رویداد در کنار نمایشگاه و کنفرانس آینده تکنولوژی برق و با حضور بیش از 60 کشور دنیا برگزار گردید.

در این نمایشگاه و کنفرانس، آخرین دستاورد های صنعت برق و پیش بینی آینده تکنولوژی های نو در این حوزه ارائه می شود. جشنواره اختراعات BIXPO2019 با حضور بیش از 160 اختراع از کشور های مختلف دنیا در بازه زمانی 6 تا 8 نوامبر برگزار گردید.

تیم شرکت کننده از طرف دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمان، طرح ساعت نجومی هوشمند سه فاز قابل کنترل از راه دور را در این جشنواره ارائه کرد و پیروز به کسب مدال طلا در این رقابت ها شد.

همچنین جشنواره و مسابقه بین المللی اختراعات کشور سنگاپور با حمایت فدراسیون اختراعات اندونزی INNOPA و مرکز تحقیقات علوم و هنر آمریکا ASSAC، در دانشگاه Nanyang Technological که جزو 20 دانشگاه برتر دنیا و رتبه سوم دانشگاه های آسیا می باشد برگزارشد.

در این رقابت ها بیش از 113 اختراع از کشور های مختلف حضور داشتند که طرح ارائه شده از طرف دانشگاه فنی و حرفه ای پیروز به کسب مدال طلا در این رقابت ها نیز شد.

  • تور سریلانکا

    تور سریلانکا | برای دیدن جزیره گرمسیری سریلانکا با تور ما همراه باشید و خاطرات لذت بخشی را برای خود رقم بزنید.

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1881

به "عضو هیئت علمی دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان دو مدال طلای بین المللی را کسب کرد" امتیاز دهید

4 کاربر به "عضو هیئت علمی دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان دو مدال طلای بین المللی را کسب کرد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیئت علمی دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان دو مدال طلای بین المللی را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید