سخنگوی کرملین: خوش شانس بودم که سخنگوی پوتین شدم

به گزارش دوست بلاگ، سخنگوی کاخ کرملین در مصاحبه با آوتورادیو گفت باور دارد از لحاظ شغلی شانس آورده است.

سخنگوی کرملین: خوش شانس بودم که سخنگوی پوتین شدم

به نقل از خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف اظهار کرد: من در زندگی خوش شانس بودم که توانستم سخنگوی رئیس جمهور ولادیمیر پوتین بشوم؛ چرا که از نظر من سخنگوی عالی ترین چهره دولتی در دنیا شدن، مسلماً شانس بزرگی است. این فرصت ویژه ای برای یادگیری هرروزه است؛ نه از کتاب ها، بلکه یادگیری واقعی. فرصت خاصی برای در میان جریاناتی بودن که نه تنها برای کشور، بلکه برای دنیا، حیاتی است. و نهایتاً ایفای مسئولیت خودم، که آن هم چیز کمی نیست.

وی توضیح داد، چیزی به نام آزادی خلاقیت در سمت او وجود ندارد، چنان چه در شغل های قبلی او هم همین طور بوده است.

پسکوف اضافه نمود: اصلاً نمی دانم آزادی خلاقیت چیست، به این خاطر که از وزارت امور خارجه و سفارت خانه مان در آنکارا به دولت آمدم. زندگی سفارت خانه ای، که در اتحاد جماهیر شوروی به آن وارد شدم، احتمالاً آزادی عمل کمتری نیز نسبت به کار در دولت دارد.

سخنگوی کاخ کرملین گفت: آزادی چیزی است که الان دارم. این یک بار نیست، شغل یک کارمند دولت است.

وی با اشاره به خدمات دولت روسیه، یادآور شد: کلمه مأمور دولتی، معنی منفی پیدا نموده است. این درست نیست. مأمور دولتی، کارمند دولت است که برای دولت کار می نماید. دولت مرا استخدام نموده، به من دستمزد می پردازد و من کار می کنم.

در همین حال سخنگوی کاخ کرملین به خبرنگاران گفت: روسیه هیچ ارتباطی با گروه هکری که بنا بر ادعای مقامات بریتانیایی، در حملات سایبری علیه بریتانیا شرکت داشته، ندارد.

وی تأکید کرد: ما نمی دانیم چه کسانی سعی کردند حملات هکری را در بریتانیا انجام دهند، اما قطعاً روسیه با آن ارتباطی ندارد. ما دائماً با کوشش ها در راستای حملات سایبری به پایگاه داده کامپیوترها و بخش های دولت مقابله می کنیم. آژانس های ما به طور منظم چنین حملاتی را دفع می نمایند، چرا که این یک مشکل مشترک است. ما قویاً این اتهامات بی اساسی که علیه خودمان مطرح شده را رد می کنیم.

پسکوف در پاسخ به اینکه آیا گروه هکری خرس های صمیمی با آژانس های اطلاعاتی روسیه ارتباطی دارد یا خیر، گفت: ما هیچ چیز درباره این گروه و کسانی که با آن مرتبط است، نمی دانیم.،ایسنا

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6056

به "سخنگوی کرملین: خوش شانس بودم که سخنگوی پوتین شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی کرملین: خوش شانس بودم که سخنگوی پوتین شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید