رونالدو: دوست ندارم مربیگری کنم، بوفون به خاطر گلی که به او زدم به من تبریک گفت

به گزارش دوست بلاگ، ستاره پرتغال تیم فوتبال یوونتوس می گوید تمایلی به ورود به عرصه مربیگری ندارد، اما احتمال مربیگری اش را هم به صورت قطعی رد نکرد.

رونالدو: دوست ندارم مربیگری کنم، بوفون به خاطر گلی که به او زدم به من تبریک گفت

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو در گفت و گو با شبکه DAZN گفت انتظار ندارد که پس از آویزان کردن کفش هایش وارد حرفه مربیگری شود، اما احتمال علاقه مند شدن به این حرفه را هم رد نکرد.

مهاجم 34 ساله یوونتوس گفت: در حال حاضر من علاقه ای به مربیگری ندارم، اما شاید یک روز که حوصله ام سر رفت، احساس کنم که بد نباشد مربیگری را امتحان کنم. اگر روزی مربی شوم، ترجیح می دهم که یک مربی انگیزشی باشم، چون مربی باید بتواند شور و اشتیاق و استعدادش را به تیم انتقال دهد. به عنوان مثال من دوست دارم از بازی کردن لذت ببرم، دریبل بزنم، شوت کنم و گل بزنم و باید به عنوان یک فرد ترغیب کننده، این علاقه مندی ها را به بازیکنان هم انتقال دهم.

رونالدو درباره وضعیتش در یوونتوس هم گفت: من هر چیزی را که مربوط به یوونتوس باشد، دوست دارم. این باشگاه فرهنگ خوبی دارد و بهترین تیم ایتالیاست. داستان یوونتوس خارق العاده است. من واقعاً خوشحالم که به یوونتوس پیوستم و می خواهم با این تیم جام های زیادی کسب کنم.

رونالدو یک بار دیگر با معرفی گل قیچی برگردانش به یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 18-2017 به عنوان بهترین گل دوران بازیگری اش گفت: آن گل بهترین گلی بود که زده ام. تشویق ایستاده هواداران یوونتوس خاص بود. به هرحال بوفون دروازه بان بود و آن گل را هم در یک استادیوم بسیار خوب و به یک تیم بسیار خوب زدم. آن شب برای من واقعاً شب خاصی بود. وقتی با بوفون صحبت کردم، فهمیدم که با یک انسان خوب طرف هستم. بعد از آن گل او فقط به من تبریک گفت و حرکتش زیبا بود. من به خوبی یادم هست. او کسی است که همیشه می خواهد به اطرافیانش کمک کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2737

به "رونالدو: دوست ندارم مربیگری کنم، بوفون به خاطر گلی که به او زدم به من تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: دوست ندارم مربیگری کنم، بوفون به خاطر گلی که به او زدم به من تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید