راه اندازی سامانه فروش اینترنتی کالا طی 10 روز آینده در کرمانشاه

به گزارش دوست بلاگ، مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه از راه اندازی سامانه فروش اینترنتی کالا طی 10 روز آینده در کرمانشاه اطلاع داد.

راه اندازی سامانه فروش اینترنتی کالا طی 10 روز آینده در کرمانشاه

به گزارش خبرنگاران از کرمانشاه، ایرج صفایی مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه اظهار کرد: بستر و زیرساخت فروش اینترنتی کالا های اساسی در استان کرمانشاه ظرف 10 روز آینده فراهم می گردد.

او اضافه کرد: طرح فروش کالای اساسی در هشت استان کشور اجرایی شده و قرار بود طی هفته گذشته در استان کرمانشاه اجرا گردد که به علت فراهم نبودن بستر لازم با تأخیر اجرا می گردد.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: زیرساخت سامانه بازرگام که یک شرکت خصوصی است در حال حاضر ظرفیت کار در هشت استان را دارد و هنوز برای همکاری با استان کرمانشاه بسترسازی نشده است.

صفایی گفت: ظرفیت های استانی برای اجرای طرح فروش اینترنتی کالا ها فراهم است و شرکت های متعددی اعلام آمادگی نموده اند، ولی با نظر ستاد تنظیم بازار استان تصمیم بر این شد که از سامانه بازرگام استفاده گردد.

او اعلام کرد: از ابتدای آذرماه امسال مکاتبات با شرکت بازرگام جهت همکاری با استان کرمانشاه در طرح فروش اینترنتی کالا های اساسی اجرا شده است، ولی هنوز نماینده ای برای آغاز کار در استان کرمانشاه ندارد.

ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 13024

به "راه اندازی سامانه فروش اینترنتی کالا طی 10 روز آینده در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه فروش اینترنتی کالا طی 10 روز آینده در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید