دانشگاه تبریز برای حل مسائل وارد دانشگاه های نسل سوم شده است

به گزارش دوست بلاگ، رئیس دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه تبریز در کنار دانشگاه های دیگر وارد دانشگاه نسل سوم شده؛ دانشگاه هایی که با مسئولیت پذیری در جهت حل مسائل اجتماعی، مالی و صنعتی وارد شده است.

دانشگاه تبریز برای حل مسائل وارد دانشگاه های نسل سوم شده است

میر رضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: دانشگاه تبریز در طول تاریخ 70 ساله خود در تمام زمینه ها و در تربیت نیرو های انسانی متخصص سرآمد است و در زمینه پژوهشی جزو اولین دانشگاه بود که وارد دانشگاه نسل دوم شده است.

مجیدی در ادامه اعلام کرد: دانشگاه تبریز در کنار دانشگاه های دیگر کشور وارد دانشگاه نسل سوم شده دانشگاه های که با مسئولیت پذیری در جهت حل مسائل اجتماعی، مالی و صنعتی وارد شده است و در این راستا، پژوهشگران دانشگاه در زمینه های کشاورزی، توربین های بادی و. فعالیت داشته اند.

رئیس دانشگاه تبریز اظهار کرد: مسئولین باید باور نمایند که دانشگاه ها می توانند مسائل اجتماعی، مالی، فرهنگی حل نمایند و این شرایط تحریم فرصت مناسبی است و حرکت دانشگاه ها به سمت نسل سوم را جهت بیشتری بخشیده است اگر چه ما از مسائلی که برای مردم پیش اومده متاسف هستیم.

وی با اشاره به فعالیت پژوهشی دانشگاه گفت: در طول مدتی که دانشگاه ها وارد دانشگاه نسل شوم شده است دانشگاه با زمان های قابل مقایسه نیست و درآمد زایی خوبی و بستر سازی مناسبی داشته است.

مجیدی تاکید نمود: یکی از ویژگی های دانشگاه های نسل سوم و چهارم بین المللی بودن است که دانشگاه تبریز سال گذشته از نظر بین المللی وارد مرحله عملیاتی شده و در این راستا با معاونت فناوری ریاست جمهوری ترکیه قرار داده ای بسته است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2677

به "دانشگاه تبریز برای حل مسائل وارد دانشگاه های نسل سوم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تبریز برای حل مسائل وارد دانشگاه های نسل سوم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید