داروهایی که علائم افسردگی را کاهش می دهند

به گزارش دوست بلاگ، مطالعات نشان می دهد که آسپرین ، ایبوپروفن و استاتین ها با کم کردن سطح التهاب باعث کاهش علائم افسردگی می شوند.

داروهایی که علائم افسردگی را کاهش می دهند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، مطالعات نشان می دهد که آسپرین ، ایبوپروفن و استاتین ها باعث کاهش علائم افسردگی می شوند.

داروهای ضد التهاب 80 درصد در مقابله با افسردگی بهتر از قرص های قند هستند؛ این آنالیز جدید تأکید می نماید، این داروها 52 درصد در کاهش علائم افسردگی بهتر هستند.

تخمین زده می گردد که در حال حاضر 350 میلیون نفر در جهان مبتلا به افسردگی هستند؛ در آمریکا از هر 5 فرد بالغ یک نفر در طول سال یک اختلال خلقی را تجربه می نماید.

دانشگاه علم و فناوری Huazhong در چین می گویند: به طور کلی کاهش سطح التهاب می تواند به کمتر کردن علائم افسردگی و بهبود سلامت روان افراد یاری کند.

بلومور، رئیس گروه روانپزشکی دانشگاه کمبریج می گوید: برای درمان افسردگی و کاهش علائم آن می توان از طیف وسیعی از مداخلات ضدالتهابی که موارد آن اتفاقاً زیاد هم هست، بهره گیری کرد.

کارشناسان سازمان های بهداشت کشورهای مختلف بارها و بارها تأکید نموده اند، ابتلا به افسردگی در سنین پایین و عدم پیگیری برای درمان آن منجر می گردد تا اثرات این اختلال تا بزرگسالی همراه افراد باشد و تبعات گسترده ای به ویژه در زندگی اجتماعی افراد به جای بگذارد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 172

به "داروهایی که علائم افسردگی را کاهش می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داروهایی که علائم افسردگی را کاهش می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید