خودروی جدید ولوو که به محل خواب و زندگی تبدیل می گردد

به گزارش دوست بلاگ، شرکت ولوو در نظر دارد خودروهای خودران خود را به امکانات مورد احتیاج برای خواب و کار مجهز کند.

خودروی جدید ولوو که به محل خواب و زندگی تبدیل می گردد

خبرنگاران | سرویس اخبار - به نقل از دیلی میل، شرکت خودروسازی ولوو (Volvo) میخواهد خودرو را به محلی برای خواب، کار و زندگی تبدیل کند.

این شرکت سوئدی، به تازگی از طرح مفهومی جدیدترین مدل خودروی خود موسوم به 360 سی (360c) رونمایی نموده است. این وسیله نقلیه تمام الکتریک و اتوماتیک می تواند تجربه بهتری از سفر را برای کاربران رقم بزند.

ولوو باور دارد که با این ابداع می تواند شرایط سفرهای کوتاه، سکونت شهری و اثرات محیطی را متحول کند. به گفته ولوو، 360 سی با داشتن فناوری اتوماتیک می تواند احتیاج به راننده را رفع و به داشتن سفری بدون استرس یاری کند.

ولوو در طراحی این خودرو، فرمان و موتور احتراق را حذف نموده و در آن، یک اتاق نشیمن، فضایی برای کار و خواب قرار داده است. همچنین این خودرو، قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارد. طراحی بیرونی 360سی، ترکیبی از خودروهای اس یو وی (SUV) و سدان (sedan) است.

شیشه های این خودرو، قابل تغییر به صفحاتی هستند که اطلاعات مورد احتیاج را نمایش می دهند. همچنین، این خودرو به نوعی دستیار دیجیتال مجهز است که روی شیشه ها ظاهر می گردد و به مسافران یاری می نماید.

در بیانیه این شرکت آمده است: 360سی، چهار مزیت را برای کاربر خود فراهم می نماید؛ محیط خواب، اداره سیار، اتاق نشیمن و فضای سرگرمی. این شرایط می توانند روش سفر را متحول نمایند. این خودرو، به یک سیستم نور و سیگنال های صوتی برای مشاهده عابران پیاده و خودروهای دیگر مجهز است و امکان داشتن سفری ایمن را فراهم می نماید.

ولوو، تاریخ ارائه این خودرو را سال 2021 اعلام نموده است.

منبع: ایسنا

منبع: setare.com
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8812

به "خودروی جدید ولوو که به محل خواب و زندگی تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی جدید ولوو که به محل خواب و زندگی تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید