خلیل زاده: پنجره نقل وانتقالاتی استقلال تا هفته آینده باز می شود، با کریمی برای تمدید قرارداد صحبت کرده ایم

به گزارش دوست بلاگ، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت که پنجره نقل وانتقالاتی این باشگاه تا هفته آینده باز خواهد شد.

خلیل زاده: پنجره نقل وانتقالاتی استقلال تا هفته آینده باز می شود، با کریمی برای تمدید قرارداد صحبت کرده ایم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده درباره شرایط مهدی قایدی و شایعه پیشنهاد 90 میلیارد تومانی او گفت: این شایعه حدود یکی دو ماه پیش ایجاد شد و مدیرعامل وقت باشگاه بحث فروش قایدی را دنبال می کرد که چنین اتفاقی رخ نداد. قایدی بازیکن ماست و با ما قرارداد دارد. تا این لحظه اقدامی برای فروش قایدی صورت نگرفته است.

وی در مورد شرایط علی کریمی و تمدید قرارداد با او شرح داد: من و چند عضو دیگر هیئت مدیره با او مذاکره کرده ایم و امیدوارم بتوانیم کریمی را برگردانیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره فسخ قرارداد هروویه میلیچ و شرایط شیخ دیاباته اظهار داشت: هشدار بابت این موضوع (میلیچ) مدتی پیش داده شده بود و تا این لحظه نتوانستیم پول او را پرداخت کنیم، اما مبلغ مورد نظر دیاباته را پرداخت کردیم و امروز (سه شنبه) به معاونت امور بین الملل باشگاه گفتیم برای دیاباته بلیت بگیرد تا به تمرینات بازشود. با این بازیکن مذاکره کرده ایم و فکر می کنم برمی شود.

وی که با شبکه خبر گفت وگو می کرد، در مورد حضور محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی در باشگاه استقلال گفت: این دو مسئله ای ندارند و موضوع حل می شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

خلیل زاده درباره عدم حضور یک مدیرعامل در باشگاه استقلال و بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی این باشگاه عنوان نمود: باشگاه مدیرعامل ندارد، اما سرپرست دارد و کاری مستمر انجام می دهد. پنجره نقل وانتقالاتی استقلال از تیر ماه بسته شده و دو سه روز بیشتر برای باز کردن این پنجره فرصت نداریم.

وی گفت: باید پول وینفرد شفر، باشگاه پاختاکور و جپاروف را پرداخت کنیم و درصدد حل مسائل هستیم. فکر می کنم پنجره تا هفته آینده باز شود. اصلاً راهی جز این نداریم و زمان کافی هم نداریم. باشگاه زمان را از دست داده و تا به امروز 315 هزار دلار پرداخت کرده ایم. منابع لازم را تأمین می کنیم تا این مبالغ را تا پنجشنبه یا جمعه به حساب طلبکاران واریز کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد حضور پُرتعداد مربیان در کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه و تعارض کارهای نصرالله عبداللهی و پرویز مظلومی گفت: مظلومی سرپرست تیم و عبداللهی که پیشکسوت بزرگ ماست، مدیر فنی خواهد بود. عبداللهی را به عنوان مسئول کمیته فنی انتخاب کردیم که این موضوع بد نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7248

به "خلیل زاده: پنجره نقل وانتقالاتی استقلال تا هفته آینده باز می شود، با کریمی برای تمدید قرارداد صحبت کرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: پنجره نقل وانتقالاتی استقلال تا هفته آینده باز می شود، با کریمی برای تمدید قرارداد صحبت کرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید