خدمه کشتی ایتالیایی پهلو گرفته در ژاپن به کرونا مبتلا شدند

به گزارش دوست بلاگ، شبکه خبری ان اچ کی ژاپن گزارش کرد دهها نفر از ملوانان و خدمه کشتی ایتالیایی پهلو گرفته در این کشور به کرونا مبتلا شده اند.

خدمه کشتی ایتالیایی پهلو گرفته در ژاپن به کرونا مبتلا شدند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

تلویزیون ژاپن روز پنجشنبه بیان کرد کشتی ایتالیایی برای تعمیرات در بندر ناگازاکی ژاپن پهلو گرفته بود اما آزمایش ها نشان می دهد که دستکم 34 نفر از خدمه آنها کرونا گرفته اند.

کشتی کاستا آنتلانتیکا ایتالیا در منطقه ای به نام کویاگی لنگر انداخته است و مسئولان محلی می گویند نزدیک به 60 نفر را که در ارتباط با این خدمه بوده اند مورد آزمایش قرار داده اند که فعلا جواب 23 نفر آنها منفی بوده است.

این کشتی 623 خدمه دارد اما هیچ مسافری در کشتی نبوده است تمامی کسانی که آزمایش آنها مثبت اعلام شده است در قرنطینه هستند و فعلا شرایط با ثباتی دارند.

این کشتی از 29 ژانویه در این منطقه بوده است و وزارت بهداشت ژاپن پیش بینی می نماید که ابتلای خوشه ای به وسیله ارتباط با اولین خدمه مبتلا به کرونا در عرشه کشتی اتفاق افتاده است این کشتی قرار است انتها ماه جاری میلادی ژاپن را ترک کند.

هودو ناکامورا فرماندار ناگازاکی ژاپن در مصاحبه با رسانه های منطقه گفت میخواهد از ارتش این کشور بخواهد که با موضوع ابتلای خوشه ای به کرونا در این کشتی برخورد نمایند.

همزمان یوشیهیدا سوگا سخنگوی ارشد کابینه ژاپن بیان کرد که به درخواست دولت ایتالیا، کارشناسانی از وزارت بهداشت را به کشتی فرستاده است.

قرار بود این کشتی برای تعمیر در چین پهلو بگیرد اما شرکت میتسوبیشی به دلیل شیوع کرونا سفارش تعمیر را از طرف ایتالیایی دریافت نموده است.

فرماندار ناگازاکی گفت که همه کوشش ها بکار گرفته خواهد شد تا از شیوع به خارج از کشتی جلوگیری گردد.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4652

به "خدمه کشتی ایتالیایی پهلو گرفته در ژاپن به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمه کشتی ایتالیایی پهلو گرفته در ژاپن به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید