خبرنگاران سه بازیکن به تیم فوتسال فرش آرای مشهد پیوستند

به گزارش دوست بلاگ، مشهد- خبرنگاران- مدیر رسانه ای تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: این تیم برای فصل آینده تا به امروز سه بازیکن جدید را به خدمت گرفته و قرارداد هشت بازیکن خود را تمدید نموده است.

خبرنگاران سه بازیکن به تیم فوتسال فرش آرای مشهد پیوستند

رضا سالار روز آدینه با بیان این مطلب به خبرنگار خبرنگاران گفت: محمد بیضایی نژاد، محسن محمدزاده و علی اسعدی بازیکنان جدید فرش آرا در فصل آینده هستند.

وی ادامه داد: محمدزاده سابقه پنج سال حضور در لیگ برتر بزرگسالان را دارد و دو سال در تیم مقاومت البرز و سه سال در حفاری اهواز بازی نموده، اسعدی هم که پیش از این چهار فصل برای فرش آرا توپ زده بود، پس از حضور در چین و سپس شهروند ساری، بار دیگر به مشهد بازگشت تا برای تیم شهرش در فصل پیش رو بازی کند. بیضایی نژاد گلزن با سابقه لیگ برتر فوتسال که بازی در تیم های سوهان محمد سیمای قم، ارژن شیراز، تاسیسات دریایی، فیروز صفه اصفهان، میثاق تهران، پارسیان شهر قدس و شهرداری ساوه را در کارنامه ورزشی خود دارد.

مدیر رسانه ای تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: در این هفته سعید سروری، علی نیکنام، علی ابراهیمی، بهمن جعفری و علی رستمی و هفته پیش هم مسعود محمدی، دروازه بان ملی پوش این تیم پس از جلسه با مدیران باشگاه، قرارداد خود را برای سومین سال پیاپی تمدید کردند. همچنین بهزاد عظیمی و مجید خزایی نیز قراردادهای خود را به مدت یک سال دیگر تمدید کردند.

تیم فوتسال فرش آرا فصل جاری را با قرار دریافت در رتبه سوم جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال به پایان رساند و به مرحله پلی آف راه یافت.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6487

به "خبرنگاران سه بازیکن به تیم فوتسال فرش آرای مشهد پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه بازیکن به تیم فوتسال فرش آرای مشهد پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید