خبرنگاران ریزش مرگبار یک ساختمان قدیمی در شرق تهران

به گزارش دوست بلاگ، تهران- خبرنگاران- حادثه ریزش یک ساختمان قدیمی در محله حکیمیه تهران منجر به کشته شدن یک کارگر جوان تبعه کشور افغانستان شد.

خبرنگاران ریزش مرگبار یک ساختمان قدیمی در شرق تهران

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر یکشنبه در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: ساعت 11:37 امروز این حادثه در محله حکیمیه خیابان خرم پگاه به سامانه 125 اعلام و بلافاصله در مدت زمان 3 دقیقه ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی اضافه کرد: محل حادثه یک ساختمان قدیمی 2 طبقه در حال تخریب بود و کارگران مشغول کار بودند که بدلایل نامشخص سقف طبقه اول این ساختمان تخریب شد.

وی ادامه داد: یک کارگر در میان حجم زیاد خاک، آهن و بتن گرفتار می گردد که آتش نشانان پس از دقایقی از عملیات خاک و آواربرداری جسم بی جان این کارگر 21 ساله تبعه کشور افغانستان را از میان حجم زیاد آوار خارج می نمایند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تاکید نمود: کار تخریب ساختمان های قدیمی بسیار حساس و پیچیده است و بعضی شهروندان این کار را ساده انگاری می نمایند اما به شهروندان توصیه می کنم به هنگام تخریب ساختمان های قدیمی از کارگران با تجربه که به عنوان کارگران تخریب کار معروف هستند استفاده نمایند.

به گفته وی، همچنین به کارگران ساختمانی هم توصیه می کنیم که به هنگام فعالیت از تجهیزات و امکانات استاندارد و به روز استفاده نمایند.

تصادف زنجیره ای در عظیمراه امام علی (ع) تهران 2 مصدوم داشت

ملکی همچنین از حادثه تصادف زنجیره ای در عظیمراه امام علی (ع) اطلاع داد و گفت: در این سانحه رانندگی 2 مصدوم داشت.

وی اضافه کرد: این تصادف عصر روز گذشته در عظیمراه امام علی (ع) نرسیده به خروجی خیابان سبلان جنوبی به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار داشت: 7 دستگاه خودرو سواری شامل دو دستگاه خودروی رانا، یک دستگاه خودروی دنا، یک دستگاه پژو 206، یک دستگاه پیکان وانت، نیسان و یک دستگاه خودرو پراید به علت نامعلوم پس از انحراف از جهت اصلی و برخورد شدید با یکدیگر و گاردیل کنار عظیمراه متوقف شده بودند.

وی اضافه کرد: آتش نشانان با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق سطح عظیمراه را پاکسازی کردند و دو نفر از سرنشینان خودروها یک زن و مرد را که از ناحیه صورت و قفسه سینه دچار مصدومیت شده بودند را برای مداوا در اختیارامدادگران اورژانس قرار دادند.

ملکی علت این سانحه رانندگی را در دست آنالیز کارشناسان پلیس راهور تهران عظیم اظهار داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7558

به "خبرنگاران ریزش مرگبار یک ساختمان قدیمی در شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ریزش مرگبار یک ساختمان قدیمی در شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید