خبرنگاران بیش از یک میلیون جلد کتاب در نمایشگاه های استانی کتاب عرضه شده است

به گزارش دوست بلاگ، زاهدان- خبرنگاران- مدیر موسسه نمایشگاه های فرهنگی و هنری ایران گفت: سال جاری یک میلیون و 700 هزار عنوان جلد کتاب در نمایشگاه های کتاب استانی عرضه شد و 62 میلیارد تومان کتاب بفروش رسیده است.

خبرنگاران بیش از یک میلیون جلد کتاب در نمایشگاه های استانی کتاب عرضه شده است

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ خشتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

قادر آشنا عصر شنبه در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان در زاهدان گفت: شریف ترین عنصر فرهنگی کتاب بوده و بر این باوریم که انسان مطلع محور توسعه و معتقدیم مطلعی و دانایی از قبل کتاب بدست می آید.

وی بیان نمود: کتاب همیشه خریدار و خواستار دارد و این امر وظیفه ما را سنگین می نماید.

مدیر موسسه نمایشگاه های فرهنگی هنری ایران با اشاره به اینکه در کنار نمایشگاه های کتاب فعالیت های فرهنگی و هنری خوبی صورت می گیرد، اضافه کرد: نزدیک به 400 عنوان فعالیت فرهنگی در کنار نمایشگاه برگزار می گردد که اقدام بزرگی است.

وی گفت: در سطح بین الملل نیز کوشش کردیم در همه کشورهایی که رصد و برنامه ریزی شده نمایشگاه برگزار کنیم و هم اینک در سیستان و بلوچستان شاهد برپایی چنین نمایشگاهی هستیم.

آشنا گفت: حضور 300 ناشر در سیستان و بلوچستان قابل توجه و تقدیر است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و اهل فن فراهم می آورد و یک میلیارد تومان یارانه برای کتاب رقم خوبی است که امیدواریم با توجه به تغییر مکان نمایشگاه و خاتمه سال استقبال خوبی صورت گیرد.

مدیر موسسه نمایشگاه های فرهنگی و هنری ایران گفت: هر سال نزدیک به 100 هزار عنوان کتاب چاپ می کنیم که حدود 70 درصد آنها تالیف و تازه های چاپ هستند اما زمانی که محتوای آنها را نگاه می کنیم میبینیم چیزی که باید بخوانیم و چنگی به دل بزند نیست.

بیست و یکمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان از امروز به مدت یک هفته از ساعت 15 تا 21 برای بازدید عموم دایر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3513

به "خبرنگاران بیش از یک میلیون جلد کتاب در نمایشگاه های استانی کتاب عرضه شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از یک میلیون جلد کتاب در نمایشگاه های استانی کتاب عرضه شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید