توزیع 20 هزار بروشور آموزشی برای روز طبیعت در استان سمنان

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان از توزیع بیست هزار کیسه زباله و تراکت آموزشی در این استان در روز سیزدهم فروردین که به روز طبیعت نیز نامگذاری شده اطلاع داد.

توزیع 20 هزار بروشور آموزشی برای روز طبیعت در استان سمنان

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی بروشور دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از سمنان، حمید ظهرابی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در اداره کل محیط زیست استان سمنان با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت اظهار کرد: بیست هزار بسته شامل کیسه های زباله و تراکت های آموزشی توسط محیط زیست استان سمنان تهیه شده است و در روز سیزدهم فروردین بین دوست داران طبیعت در این استان توزیع می گردد.

وی اضافه نمود: هدف از این اقدام که با همکاری با اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری واداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان برگزاری می گردد حفظ طبیعت زیبای این استان است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و بهار پرطراوت طبیعت آن را نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت دانست و گفت: شهروندان می توانند در روز طبیعت ضمن استفاده از این موهبت الهی و طبیعت زیبای کشور، برخوردی مسئولانه با طبیعت داشته باشند تا فرزندانمان حفاظت از محیط زیست را بیاموزند و این امانت الهی برای نسل های آینده حفظ گردد.

ظهرابی با اشاره به لزوم همکاری مردم در حفظ و نگهداری محیط زیست اعلام کرد: شهروندان بهتر است زباله های خود را در کیسه های زباله ریخته و با خود به شهر برگردانند.

وی به شهروندان توصیه کرد تا در صورت اجبار، فقط مواد تجزیه پذیر مانند زباله های میوه را در زمین دفن نمایند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان با اشاره به تجزیه ناپذیری مواد ظروف یک بار مصرف اعلام کرد: مردم طبیعت دوست حتی الامکان از ظروف یک بار مصرف استفاده ننمایند.

ظهرابی با اشاره به همکاری ادارات کل محیط زیست و منابع طبیعی استان سمنان گفت: گشت های ثابت و سیار محیط زیست و منابع طبیع و آبخیزداری استان سمنان مانند سال های گذشته بر تمامی مناطق طبیعی و صنایع استان سمنان تسلط و نظارت داشته و آن را کنترل و پایش می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2777

به "توزیع 20 هزار بروشور آموزشی برای روز طبیعت در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 20 هزار بروشور آموزشی برای روز طبیعت در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید